Wydrukuj tę stronę
sobota, 28 wrzesień 2019 21:39

Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika

Oceń ten artykuł
(6 głosów)

Pracownicy twojej firmy pobierają zaliczki? Pracują zdalnie? Poznaj SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika – moduł funkcjonalnego programu do odczytu dokumentów, przeznaczony do rozliczania zaliczek. Sprawdź, jakie korzyści z zastosowania tego rozwiązania odniesie zarówno przedsiębiorca, jak i pracownik, a nawet księgowy.

Program do odczytywania dokumentów papierowych i elektronicznych – SaldeoSMART – powstał z myślą o uproszczeniu i usprawnieniu pracy przedsiębiorcy i księgowego. To nowoczesne rozwiązanie stanowi odpowiedź na potrzebę użytkowników w zakresie redukcji kosztów związanych z obsługą dokumentów. Twórcy SaldeoSMART poszli o krok dalej – Pakiet Panel Pracownika to zupełnie nowy moduł, którego zadaniem jest ułatwienie rozliczania zaliczek pracowniczych.

 

SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika

Założeniem twórców Pakietu Panel Pracownika SaldeoSMART jest umożliwienie przedsiębiorcy kontroli nad wydawanymi pracownikom kwotami zaliczek. Funkcja ta okazuje się wyjątkowo przydatna w firmach zatrudniających wielu pracowników oraz w tych, w których przynajmniej część zatrudnionych pracuje zdalnie. Moduł ten sprawdzi się w przypadku pracowników, którzy jeżdżą w delegacje lub dokonują zakupów w imieniu firmy.

Zaczynamy od stworzenia w programie listy pracowników pobierających zaliczki. W każdej chwili można przypisać pracownikowi zaliczkę – podajemy informacje o wartości wypłaconej kwoty, dacie i formie płatności. W ramach własnego konta dostępowego pracownik wprowadza wydatki i przyporządkowuje je do wcześniej pobranych zaliczek. W każdej chwili możliwe jest wygenerowanie podsumowania zawierającego rozliczenie wszystkich zaliczek i wydatków, przyporządkowanych dla każdego pracownika.

 

Zalety Pakietu Panel Pracownika

SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika to korzyść zarówno dla firmy, jak i dla pracownika. Managerowie mają stale pod kontrolą kwoty wypłacanych zaliczek. Poprawność rozliczeń weryfikuje także księgowy. Kontrola stanu wykorzystania zaliczek wydanych pracownikom pozwala na lepsze zarządzanie działalnością, optymalizację kosztów, a także uniknięcie nieporozumień i błędów w rozliczeniach.

Pracownik może na bieżąco śledzić swój stan rozliczeń z firmą. Dzięki prostemu, intuicyjnemu w obsłudze narzędziu może on weryfikować wprowadzane dane i zapobiegać ich zmianie przez osoby do tego nieuprawnione.

 

Lepsze zarządzanie dokumentacją

SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika jest kontynuacją założeń twórców tego programu – stworzenia systemu umożliwiająca sprawne zarządzanie wszelką dokumentacją firmy. Dostęp do niego może mieć każdy pracownik – zarówno ten wykonujący swoje obowiązki stacjonarnie w siedzibie przedsiębiorstwa, jak i w terenie czy w domu. SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika dostępy jest w dwóch pakietach – dostosowanych do potrzeb i wymagań różnych klientów.

 

Czytaj też: Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem

Czytany 1231 razy Ostatnio zmieniany sobota, 28 wrzesień 2019 21:43

Artykuły powiązane