Biuro GT

Producent: InsERT
Cena: 699 PLN (netto) 489 PLN (netto)

Biuro GT to system polecany ksiÄ™gowym i kadrowym zatrudnionym w biurach rachunkowym oraz  dedykowany do pracy doradców podatkowych. Stanowi uzupeÅ‚nienie takich programów ksiÄ™gowych i kadrowo-pÅ‚acowych z linii InsERT GT, jak: Rewizor GT, Rachmistrz GT, Gratyfikant GT oraz mikroGratyfikant GT. Jest teżnarzÄ™dziem, które integruje operacje wykonywane w tych programach.

Biuro GT to aplikacja przyjazna dla użytkownika, intuicyjna w obsłudze, której zadaniem jest usprawnienie i przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurach rachunkowych.Pozwala na płynną obsługę dużej liczby podmiotów, a przy tym nie wymaga wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów oraz odszukiwania właściwego modułu administracyjnego. Operacje powtarzalne, konieczne do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych podmiotów, są automatyzowane przez system. W BiuroGT istnieje również możliwość automatycznego modyfikowania najistotniejszych parametrów aplikacji kadrowych i księgowych.

Użytkownik Biuro GT ma do dyspozycji mechanizmy, które pozwolą na proste harmonogramowanie pracy biura oraz kontrolowanie wybranych operacji wykonywanych w biurze rachunkowym. Program może generować odpowiednie raporty ułatwiające rozliczenia pomiędzy biurem rachunkowym a klientami. System wpływa na ułatwienie zarządzania czynnościami administracyjnymi na wielu bazach danych, między innymi przy konwersji tych baz i archiwizacji.

Funkcjonalność Biura GT można zasadniczo podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza to wspomaganie pracy z innymi aplikacjami z linii InsERT GT, natomiast druga to funkcje, które ułatwiają planowanie różnorodnych zadań i wspomagają kontrolę pracy całego biura.

Do funkcji ułatwiających zarządzanie biurem rachunkowym należą:

  • zarzÄ…dzanie listÄ… podmiotów obsÅ‚ugiwanych przez biuro
  • zarzÄ…dzanie personelem i uprawnieniami
  • zaawansowane opisywanie podmiotów za pomocÄ… definiowalnych procesów

Do funkcji wspomagających pracę z innymi aplikacjami linii InsERT GT należą:

  • wydruk ksiÄ™gi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT
  • konwersja zbiorcza baz danych podmiotów obsÅ‚ugiwanych przez biuro rachunkowe
  • archiwizowanie i dearchiwizowanie zbiorcze baz danych podmiotów obsÅ‚ugiwanych przez biuro rachunkowe
  • zbiorcze naliczanie, wydruk deklaracji skarbowych i ich elektroniczna wysyÅ‚ka
  • zbiorcze naliczanie i eksport deklaracji ZUS do pliku XML, wczytywanych nastÄ™pnie przez program PÅ‚atnik
  • ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów (wykonywanie kopii wzorców wydruku, kartotek instytucji US i ZUS czy innych)