Gestor GT

Producent: InsERT
Cena: 699 PLN (netto) 489 PLN (netto)

Gestor GT jest elastycznym i wygodnym systemem wspomagającym budowanie dobrych oraz trwałych relacji z klientami. Stanowi skuteczne wsparcie dla różnego rodzaju działań marketingowych i handlowych, przez zapewnienie wydajności i komfortu pracy. Program ten może być wykorzystywany w przedsiębiorstwach o dowolnej specjalizacji, ponieważ jest wszechstronny i umożliwia optymalne dostosowanie funkcji do indywidualnych potrzeb firmy.

Gestor GT można polecić do pracy między innymi: w sekretariacie, marketingu, dziale handlowym, dziale obsługi klienta oraz jako przydatne narzędzie w pracy menedżerów. Gestor GT to aplikacja, która w sposób czytelny udostępnia użytkownikowi wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Dzięki Gestor GT starannie wyselekcjonujesz grupę docelową i lepiej dostosujesz działania biznesowe do konkretnych osób. Program ten ułatwi podejmowanie trafnych decyzji, ale też przygotowanie właściwych strategii sprzedaży w oparciu o różne zestawienia danych – w kilku prostych ruchach. Aplikację Gestor GT zaprojektowano tak, aby zaoszczędzić czas i zagwarantować maksymalną efektywność przy relatywnie małym nakładzie pracy we wszystkich firmach, dla których klient jest w centrum zainteresowania.

Aplikacja Gestor GT to część linii InsERT GT. Może ona pracować samodzielnie lub też współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Ścisłe powiązanie tych programów umożliwia korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów oraz towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami czy promocjami. Dzięki integracji z Subiektem GT użytkownik w łatwy sposób wystawi dokumenty handlowe i zarządzi obsługą magazynów.

Najistotniejsze zalety programu Gestor GT:      

  • szybki i łatwy dostęp do całości danych dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans  sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT
  • rejestrowanie i planowanie w systemie takich działań, jak: zadania, spotkania, telefony, listy, faksy lub rozmowy internetowe
  • wyszukiwanie klienta w prosty sposób z dowolnego miejsca w programie
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu
  • kalendarz z zakresem i terminami czynności do wykonania (widok miesięczny,  tygodniowy, dzienny) z opcją przypominania
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
  • moduł poczty elektronicznej – przypisywanie automatyczne e-maili do odpowiednich klientów, opcja tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu
  • dostęp do historii kontaktów z klientem (wiadomości e-mail, działania, wystawione dokumenty, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wiarygodność płatnicza, wysokość udzielonych rabatów itp.)
  • możliwość delegowania zadań oraz sprawdzania postępu działań poszczególnych  pracowników
  • rozmaite zestawienia (np. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników), generowanie zestawień w oparciu o dane zawarte w Subiekcie GT (np. sprzedaż według asortymentu, raport o towarach)
  • opcja tworzenia relacji - powiązań między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, wiadomości i działania
  • biblioteka dokumentów
  • schowek, w którym można przechowywać między innymi: zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży i inne obiekty do późniejszego wykorzystania
  • obsługa walut (w tym internetowe pobieranie kursów walut)
  • praktyczny i wygodny system notatek
  • elastyczne dostosowania do własnych indywidualnych potrzeb (np. dodawanie własnych zestawień, adaptacja wydruków, słowniki edytowalne, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów)
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach