Kasy fiskalne - Warszawa

  • facebook
  • Twitter
kom22 644 08 44
  • Kasy fiskalne ONLINE

kasy fiskalne warszawa


  • Główna
    • Poradnik
    • AktualnoÅ›ci
    • Pytania i odpowiedzi
    • Serwis kas fiskalnych
    • O firmie
    • Kariera
    • Do pobrania
  • Kasy fiskalne
  • Drukarki fiskalne
  • UrzÄ…dzenia
    • Wagi elektroniczne
    • Czytniki kodów
    • Kolektory danych
    • Monitory dotykowe
    • Terminale dotykowe
    • Szuflady kasowe
    • Terminale fiskalne
    • Terminale pÅ‚atnicze
    • Systemy POS
  • KsiÄ™gowość
  • UsÅ‚ugi
    • Szkolenia
    • Wdrożenia
    • Dla biur rachunkowych
    • Dla firm i ksiÄ™gowych
    • Dokumenty firmy
  • Programy
  • Kontakt
  • Start
  • Programy
  • Gestor nexo PRO
Gestor_nexo_PRO_pudelko

Polecany produkt Gestor nexo PRO

Producent: InsERT
Cena: 899 PLN (netto) 629 PLN (netto)

cena promocyjna do 31/10/2015 - 749 zÅ‚ netto 

Poszukujesz niestandardowego oprogramowania, które wesprze Twoją firmę w efektywnym budowaniu relacji z klientami? Chcesz jeszcze sprawniej zarządzać firmą? Gestor nexo PRO to program dla Ciebie - powstał z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, których specyficzne potrzeby wymagają zastosowania nietypowego rozwiązania. Gestor nexo PRO pozwala na dostosowanie programu do wymagań użytkownika.

Oprócz podstawowych funkcji, takich jak prowadzenie ewidencji danych klientów (wraz z danymi istotnymi dla CRM) i historii kontaktów, ofertowanie, prowadzenie korespondencji, w tym zbiorczą wysyłkę maili, planowanie i delegowanie zadań oraz monitorowanie postępów prac itp. Gestor nexo PRO zapewnia też wiele funkcji dodatkowych: tworzenie ofert wielowariantowych, możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy, własne słowniki czy zaawansowane pola oraz wiele innych.

Dzięki programowi Gestor nexo PRO zarządzanie firmą stanie się jeszcze sprawniejsze - pracownicy oszczędzą mnóstwo czasu, który wykorzystają na pozyskiwanie nowych klientów. Zdobywanie zaufania i budowanie trwałych relacji z klientami jeszcze nigdy nie było tak proste - Gestor nexo PRO pomoże Twojej firmie zwiększyć swoje zyski!

 

Wzmocnij renomę firmy w oczach obecnych klientów i zdobądź nowych - wybierz już dziś Gestor nexo PRO, który dostosuje się do Twoich potrzeb!

  • Opis

Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagajÄ…cy budowanie trwaÅ‚ych relacji z klientami oraz zarzÄ…dzanie pracÄ… w firmie. DziÄ™ki automatyzacji różnych czynnoÅ›ci pozwala zaoszczÄ™dzić czas, zapewniajÄ…c wiÄ™kszÄ… wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historiÄ… kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczÄ… wysyÅ‚kÄ™ maili za pomocÄ… wbudowanego klienta pocztowego. DziaÅ‚a również w obszarze wewnÄ…trzfirmowym, organizujÄ…c i usprawniajÄ…c pracÄ™ – pozwala planować wykonanie zadaÅ„ wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postÄ™py w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostÄ™pne zasoby w firmie (np. pojazdy sÅ‚użbowe).

Gestor nexo PRO jest rozszerzonÄ… wersjÄ… Gestora nexo – oprócz peÅ‚nej funkcjonalnoÅ›ci standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiÄ…zaÅ„, dziÄ™ki którym możliwe jest Å‚atwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeÅ„ i dodawanie indywidualnych rozwiÄ…zaÅ„, wÅ‚asne pola, sÅ‚owniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest Å›ciÅ›le zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz Å‚atwe przeksztaÅ‚canie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;

ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;

definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);

wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;

przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);

obsługa wielu walut na ofertach;

planowanie i wykorzystywanie promocji;

planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;

przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;

planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;

możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;

ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);

wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;

łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;

tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;

narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;

system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;

biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);

  • oznaczanie obiektów flagami;

możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;

możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

 


Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;

oferty wielowariantowe;

tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);

zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);

wydruki własne;

raporty własne;

flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);

dedykowane widoki w modułach;

definiowanie własnych ról użytkowników;

definiowanie oddziałów;

definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;

obsługa zamienników asortymentu;

biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).

UrzÄ…dzenia fiskalne

Kasy fiskalne Online

Drukarki fiskalne Online

Terminale płatnicze

Czytniki kodów

Warto wiedzieć

Leksykon fiskalny

Jaką kasę wybrać?

Czy muszę mieć kasę fiskalną?

Czy dostanÄ™ ulgÄ™ za zakup kasy?

Nawigacja

Częste pytania

O firmie

Mapa strony

Serwis urządzeń fiskalnych

Dane kontaktowe

Buchcom Biuro Rachunkowe

Kasy fiskalne Warszawa

tel 22 644 08 44

kom 606 476 929

info@buchcom.pl 

Al. Komisji Edukacji Narodowej 83 lok. U-11

02-777 Warszawa

 

© Buchcom 2002-2023