czwartek, 06 grudzień 2018 22:14

SaldeoSMART – ewolucja w księgowości

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Wielogodzinne wprowadzanie danych z faktur i wyciągów bankowych do systemów księgowych. Pomyłki spowodowane stresem, nadmiarem obowiązków czy zwyczajnym zmęczeniem. Przedłużające się oczekiwanie na dokumenty, których przedsiębiorcy nie mają czasu wysłać lub dostarczyć… Wszystkie te problemy księgowych i pracowników biurowych raz na zawsze odejdą w zapomnienie. Wszystko dzięki saldeoSMART – innowacyjnemu programowi do odczytywania faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów.

SaldeoSMART to oprogramowanie bardzo zaawansowane technologicznie, a przy tym wyjątkowo proste w obsłudze i intuicyjne dla użytkownika. Wykorzystuje ono mechanizmy OCR (Optical Character Recognition) polegające na rozpoznawaniu znaków w plikach graficznych. Dzięki temu, iż saldeoSMART nie korzysta z wzorów i schematów, program odczytuje nawet dokumenty stworzone w nowych lub autorskich programach. System ten odczytuje aż 95% dokumentów.

 

SaldeoSMART w biurze rachunkowym i przedsiębiorstwie

 

Praca z programem jest bardzo prosta – wystarczy przekazać dokument (fakturę, wyciąg bankowy) do odczytu – bezpośrednio ze skanera, z pliku czy z wiadomości mailowej – a system automatycznie odczyta i rozpozna potrzebne mu dane. Następnie należy je tylko zweryfikować i zatwierdzić. Na tym etapie są gotowe na import do programu księgowego (np. Rewizora nexo, Rewizora GT, Rachmistrza nexo, Rachmistrza GT, Symfonii itp.).

SaldeoSMART został wyposażony w ponad 30 gotowych integracji z systemami zewnętrznymi, czyli programami księgowymi oraz systemami ERP. Dzięki temu może być z powodzeniem wykorzystany w biurze rachunkowym czy firmie, niezależnie od tego, z jakiego oprogramowania korzystają użytkownicy. Dla biur rachunkowych program do odczytywania faktur i wyciągów bankowych saldeoSMART stanowi świetne narzędzie do komunikowania się z klientami. Obie strony oszczędzają czas i nakłady sił.

 

Oszczędź 50% czasu pracy z saldeoSMART

 

Wdrożenie saldeoSMART Odczytywanie dokumentów w działalności niesie ze sobą mnóstwo korzyści. Przede wszystkim ogromną oszczędność czasu – księgowi i pracownicy biurowi ograniczają swój czas na obsługę dokumentów nawet o 50%! W tym czasie skupiają się na innych obowiązkach lub po prostu mają więcej czasu, dzięki czemu jakość ich pracy wzrasta. W biurze rachunkowym księgowi w tym samym czasie są w stanie obsłużyć więcej klientów, a to wprost przekłada się na rosnące zyski.

Program do odczytywania faktur i wyciągów bankowych automatycznie tworzy elektroniczne archiwum dokumentów. Znajdujemy je za pomocą wielotekstowej wyszukiwarki. Dzięki niej w zapomnienie odchodzi wertowanie setek teczek i segregatorów – potrzebny dokument znajdziemy w kilka sekund! Dane te są łatwo dostępne, a przy tym bezpieczne – uprawnione osoby mogą je łatwo odszukać w dowolnym momencie – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu!

Program do odczytywania faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów saldeoSMART to krok w kierunku nowoczesnej księgowości. Księgowości zautomatyzowanej i wydajnej, a przy tym bezbłędnej, rzetelnej, reprezentującej najwyższą jakość. To inwestycja, która przynosić będzie zysk przez lata!

 

Czytany 1242 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 06 grudzień 2018 22:22