środa, 05 październik 2016 13:46

Terminale dotykowe w gastronomii

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Jak osiągnąć sukces w branży gastronomicznej? Oczywiście najważniejsze są sprawdzone receptury, zdolni kucharze i zawsze świeże produkty. Jednak nawet najlepsze dania nie zapewnią lokalowi sukcesu bez najwyższej jakości obsługi klienta. Aby wyprzedzić  konkurencję, konieczne jest zastosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych – dostosowanych do potrzeb branży. Skracają one czasochłonne procesy, ułatwiają pracę kelnerów, kasjerów i kucharzy, minimalizują liczbę popełnianych błędów – wszystko to przyczynia się do zadowolenia gości lokalu gastronomicznego, a jak wiadomo zadowolony klient to realne zyski dla firmy.

Terminale dotykowe i monitory dotykowe w połączeniu z funkcjonalnym oprogramowaniem dla gastronomii ułatwiają i usprawniają pracę kelnerów. Gdy klient składa zamówienie, kelner wybiera odpowiednie pozycje z menu wyświetlanego na ekranie, po czym wysyła informację bezpośrednio do kuchni – bez zbędnego biegania, noszenia karteczek i mylenia zamówień! Ponadto na ekranie dotykowym wyświetla się rozkład Sali, co znaczenie ułatwia dostarczanie posiłków i obsługę gości. Kelnerzy oszczędzają czas, który mogą wykorzystać np. na podejście do obsługiwanego stolika i zapytanie o zadowolenie z posiłku. Takie praktyki zwiększają satysfakcję klientów i wzmacniają renomę lokalu gastronomicznego w Warszawie.

 

Terminale dotykowe – odporność


Urządzenia pracujące w lokalach gastronomicznych są narażone na czynniki takie jak wysokie temperatury, pył czy wilgoć. Wybierając terminal dotykowy lub monitor dotykowy, warto zwrócić uwagę na szczelność jego konstrukcji. To niezbędny warunek sprawnego i bezawaryjnego funkcjonowania sprzętu w lokalu. Z myślą o branży gastronomicznej producenci terminali dotykowych i monitorów dotykowych oferują urządzenia z pasywnym chłodzeniem – nie zawierają one otworów, przez które do wnętrza urządzenia mogłyby dostać się pyły. Wybór takiego sprzętu to gwarancja niezawodności na lata.

Odporność na wilgoć pozwala również w łatwy sposób utrzymywać sprzęt w czystości – można go przetrzeć ściereczką bez obaw o uszkodzenie elektroniki.

Wiele lokali gastronomicznych w Warszawie działa praktycznie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nawet jeśli lokal bywa zamykany, przez większą część dnia intensywnie pracuje – podobnie jak zainstalowane w nim sprzęty. Warto wybrać terminal dotykowy lub monitor dotykowy przygotowany do takiej eksploatacji – wytrzymały i odporny.

Funkcjonalny system sprzedaży

Terminale dotykowe i monitory dotykowe optymalnie spełniają swoją rolę we współpracy z funkcjonalnym oprogramowaniem dedykowanym gastronomii (np. Gastro) oraz z innymi urządzeniami – kasą lub drukarką fiskalną, terminalem płatniczym, drukarką bonową itp. Taki zintegrowany system pozwoli na usprawnienie i zautomatyzowanie wielu czasochłonnych czynności i poniesienie jakości obsługi klienta na najwyższy poziom. Kompletując sprzęt warto skorzystać ze wsparcia doświadczonego serwisanta – specjalista dobrze zna potrzeby branży i dopasowuje urządzenia kompatybilne.

Terminal dotykowy wpasuje się w przestrzeń

Nowoczesne terminale dotykowe i monitory dotykowe dają duża elastyczność w organizowaniu przestrzeni. W połączeniu z niewielkimi drukarkami fiskalnymi, terminalami płatniczymi i innymi urządzeniami zajmują bardzo mało miejsca. Do lokalu gastronomicznego o ograniczonej przestrzeni na stanowisku kelnerskim warto wybrać terminal dotykowy z możliwością np. zawieszenia na ścianie – to nie tylko ogromna oszczędność miejsca, ale też wyjątkowa wygoda dla pracowników.

Wiodący producenci terminali dotykowych i monitorów dotykowych, tacy jak Posiflex, Elzab, ELO czy Posnet oferują szeroki wybór sprzętu o różnych wymiarach. Umożliwia to optymalne dopasowanie wielkości ekranu do potrzeb lokalu. Warto więc wybrać serwis, który ma w ofercie urządzenia każdego z tych producentów.

Sklep i serwis terminali dotykowych w Warszawie

Zakup nowoczesnego sprzętu to dopiero połowa sukcesu. Aby spełnił on swoją rolę, wraz z całym systemem gastronomicznym musi zostać odpowiednio wdrożony. Niebagatelne znaczenie ma też jakość zapewnianej opieki posprzedażowej i serwisowej – szybkie reagowanie na awarie, profesjonalne naprawy i szybkość działania to podstawa sprawnie funkcjonującego sprzętu w lokalu gastronomicznym. Kompletując urządzenia, warto korzystać z usług jednego serwisu. Dla przedsiębiorcy to oszczędność czasu i pieniędzy. Doświadczony serwisant zna specyfikę branży gastronomicznej, ale też indywidualne potrzeby konkretnego lokalu. Warto wybrać firmę będącą autoryzowanym serwisem wiodących producentów, posiadającą szeroki asortyment sprzętu i oprogramowania, doświadczoną i kontaktową.

BUCHCOM Terminale dotykowe i Monitory dotykowe w Warszawie to firma z ponad 15-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W naszej ofercie znaleźć można nie tylko terminale dotykowe i monitory dotykowe, ale także kasy fiskalne i drukarki fiskalne, oprogramowanie dla firm, terminale płatnicze, wagi elektroniczne, czytniki kodów kreskowych i wiele innych urządzeń. Wykwalifikowani specjaliści zapewniają profesjonalne wdrożenie wybranego rozwiązania, szkolenie dla pracowników i opiekę posprzedażową. Zatrudniamy także doświadczonych, certyfikowanych księgowych.  

Czytany 1091 razy Ostatnio zmieniany środa, 05 październik 2016 16:09