poniedziałek, 22 luty 2016 18:17

Punkt Serwisowy InsERT - pomoc techniczna

Oceń ten artykuł
(6 głosów)

Firma InsERT - wiodący producent oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw - od lat zapewnia swoim klientom kompleksowe rozwiązania. Dzięki programom dostosowanym do potrzeb działalności firmy z całej Polski optymalnie wykorzystują swój potencjał - rozwijają się i mnożą zyski. Wybór oprogramowania to nie jedyna ważna decyzja, przed jaką stoi przedsiębiorca - równie istotny jest wybór punktu serwisowego, który zapewni firmie opiekę posprzedażową prze cały okres użytkowania programu.

 

 

BUCHCOM - Autoryzowany Punkt Serwisowy InsERT

 

Nasi serwisanci to przede wszystkim praktycy księgowi, wyróżniają się tym że potrafią zdobyte doświadczenia w prowadzeniu ksiąg wykorzystać w czasie szkoleń lub wdrożeń. Praktyczne stosowanie przepisów podatkowych w codziennej pracy i zdobyte doświadczenie gwarantują wysoką fachowość i bezpieczeństwo podatkowe w wykonywanych wdrożeniach. Wykonują wdroenie wesprzemy kompleksowo obsługę Twojego biznesu, zbudujemy skuteczne rozwiązania. Dzięki naszemu wsparciu wdrożenie systemu InsERT w Twojej działalności przyczyni się do jej szybkiego i dynamicznego rozwoju. Dzięki doświadczeniu i wiedzy naszych certyfikowanych księgowych będziesz też na bieżąco z kwestiami związanymi z przepisami prawa podatkowego (ale bez niepotrzebnego zaprzątania sobie głowy szczegółami). Jeśli musisz mieć kasę fiskalną lub jakiekolwiek inne urządzenie sklepowe (wagę, czytnik kodów, ekran dotykowy, terminal płatniczy itp.) znajdziemy najlepsze dla Twojego biznesu! Jeśli szukasz programu antywirusowego, programu do obsługi sklepu internetowego lub innej aplikacji - u nas znajdziesz to wszystko! Ponadto szkolimy, tłumaczymy, doradzamy, odpisujemy na maile i odbieramy telefony.

 

Jakie będzie wdrożenie systemu taka będzie praca 

 

Dostosujemy wybrany program InsERT do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu optymalnie wykorzystasz jego możliwości - oszczędzisz czas, zminimalizujesz liczbę błędów popełnianych przez pracowników i zwiększysz zyski. Na początku zawsze staramy się poznać specyfikę danej działalności - jej profil, potrzeby, a także ewentualne braki. Następnie tak konfigurujemy program InsERT, aby wspierał mocne strony firmy i wzmacniał słabe. Dzięki takiemu wdrożeniu praca z wybranym systemem przyniesie przedsiębiorstwu wymierne korzyści, także finansowe.

 

Szkolenia

Nawet najlepiej wykonane wdrożenie wymaga szkolenia - dzięki niemu użytkownik optymalnie wykorzysta możliwości programu InsERT. Zaproś na takie szkolenie każdego pracownika, który będzie miał styczność z wdrażanym systemem. Znajomość funkcji programu, technik jego szybkiej obsługi i sposobów maksymalnego wykorzystania jego możliwości uczyni z zakupu programu InsERT najlepszą inwestycję.

Aktualizacje

Sztab analityków, programistów i testerów nieustannie pracuje nad ulepszaniem programów InsERT. Kilka razy w roku aplikacje są aktualizowane - zmodernizowane wersje zawierają szereg nowych funkcji niezbędnych do sprawnej i zgodnej z prawem obsługi przedsiębiorstwa. Dzięki współpracy z partnerem serwisowym InsERT masz pewność, że zawsze korzystasz z najnowocześniejszej wersji programu.

 

Pomoc techniczna

Zawsze na czas, gdy tylko potrzebna jest pomoc - jako autoryzowany partner serwisowy InsERT mamy obowiązek interweniować w razie problemów z obsługą programu. Zawsze pod telefonem i pod mailem - udzielamy wsparcia tak szybko, jak tylko to możliwe. Często wystarczy zdalna pomoc i wyjaśnienie, jak działają np. poszczególne moduły programu. Jeśli zajdzie taka potrzeby, gwarantujemy też pomoc techniczną na miejscu.

 

Serwis - pomoc zdalna

Zyskaj pewność profesjonalnej pracy przez cały czas użytkowania programów InsERT - jako Dyplomowany Serwisant służymy wsparciem w zakresie szeroko pojętej pomocy technicznej. W razie problemu zdecydujesz, czy wybierasz pomoc na miejscu w firmie, czy pomoc zdalną. Ta druga opcja okazuje się wyjątkowo korzystna - eliminuje koszty dojazdu i często pozwala rozwiązać problem praktycznie natychmiast.

Jak działa pomoc zdalna?

Z naszej strony internetowej pobierasz prosty program, dzięki któremu nasz serwisant może połączyć się z wybranym komputerem i zdiagnozować problem, a następnie go rozwiązać. To wyjątkowo wygodna, szybka i profesjonalna forma pomocy. Zarówno program, jak i działania serwisanta są całkowicie bezpieczne dla Twojej firmy - masz całkowitą kontrolę nad tym, co robi serwisant i do jakich danych ma dostęp. W każdej chwili możesz przerwać połączenie, a bez Twojej akceptacji nie zostanie ono wznowione. W razie potrzeby dostarczamy oświadczenie o poufności danych i zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Czytany 664 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 23 listopad 2017 09:58

Bądź na bieżąco

kasy fiskalne 2017

towary uslugi2017

vat2017zmiany