poniedziałek, 27 maj 2019 19:23

Aplikacja mobilna SaleoSMART – już dostępna!

Oceń ten artykuł
(4 głosów)

Innowacyjny program do odczytu danych z faktur i wyciągów bankowych zyskał swoją mobilną wersję. Teraz praca z SaldeoSMART jest jeszcze prostsza niż dotychczas! Aplikacja mobilna SaldeoSMART dostępna jest za darmo dla użytkowników i klientów biur rachunkowych.

Dnia 16 maja 2019 r. podczas II edycji Konferencji Sieci Partnerskiej premierę miała pierwsza odsłona aplikacji mobilnej SaldeoSMART. Dedykowana firmom korzystającym z systemu SaldeoSMART w ramach współpracy z biurem rachunkowym oraz posiadającym pakiet programu w swojej firmie, aplikacja ta znacznie ułatwia pracę i usprawnia procesy związane z wymianą dokumentów.

Przygotowana dla systemów iOS oraz Android, aplikacja mobilna SaldeoSMART stanowi świetne rozwiązanie m.in. dla pracowników działających w terenie.

 

Aplikacja mobilna SaldeoSMART – funkcje

Producent oprogramowania przygotował dla użytników 4 główne funkcjonalności aplikacji mobilnej SaldeoSMART. Zależnie od uprawnień, użytkownik może:

  • Dodawać dokumenty – szybko, łatwo i wygodnie
  • Przeglądać dokumenty – aplikacja mobilna udostępnia pełne archiwum faktur sprzedażowych i kosztowych
  • Wyszukiwać dokumenty według wybranych kryteriów
  • Uzyskiwać podgląd wyniku finansowego firmy z bieżącego roku – dostępny jest w Panelu Głównym

 

Aplikacja mobilna SaldeoSMART powstała z myślą o ergonomii pracy. Menu programu zostało tak skonstruowane, by nawet początkujący użytkownik mógł z powodzeniem wykonać podstawowe funkcje.

Pobranie aplikacji mobilnej SaldeoSMART nie wymaga żadnych dodatkowych kosztów. Dostępne jest bezpłatnie dla użytkowników korzystających z systemu w ramach współpracy z biurem rachunkowym oraz posiadających wybrany pakiet SaldeoSMART bezpośrednio w swojej firmie.

 

SaldeoSMART to innowacyjny program do odczytu faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów. Powstał przede wszystkim z myślą o szybszej i łatwiejszej współpracy biur rachunkowych z przedsiębiorcami, a także sprawniejszej pracy firm samodzielnie zajmujących się obsługą dokumentów i rozliczeniami. SaldeoSMART analizuje skany oraz elektroniczne formy dokumentów, po czym automatycznie pobiera potrzebne dane. Te z kolei importowane są przez użytkownika do programu księgowego. Pominięcie całego procesu ręcznego wprowadzania danych z faktur, wyciągów itp. do systemu księgowego obniża koszty związane z obsługą dokumentów nawet o 50%! SaldeoSMART współpracuje m.in. z systemami InsERT, takimi jak Rachmistrz nexo i Rachmistrz GT, Rewizor nexo i Rewizor GT.

 


 

BUCHCOM Oprogramowanie dla firm Warszawa to partner handlowy i punkt serwisowy m.in. firmy InsERT. To także nowoczesne biuro rachunkowe zatrudniające wyłącznie doświadczonych, certyfikowanych księgowych, dysponujących wiedzą na temat aktualnych przepisów i optymalnych rozwiązań. Misją firmy jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w dynamicznym rozwoju poprzez zastosowanie kompleksowych, najwyższej jakości rozwiązań. BUCHCOM wdraża programy dostosowane do potrzeb firmy, świadczy usług księgowe, zapewnia serwis oprogramowania i urządzeń. To także serwis fiskalny. W ofercie m.in. kasy fiskalne – online i tradycyjne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne, szuflady na pieniądze i wiele innych urządzeń.

Czytany 337 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 27 maj 2019 20:53

Artykuły powiązane

  • Poznaj bliżej SaldeoSMART – Odczytywanie wyciągów bankowych Poznaj bliżej SaldeoSMART – Odczytywanie wyciągów bankowych

    Koniec ze żmudnym przepisywaniem danych o transakcjach z wyciągów bankowych. SaldeoSMART zrobi to automatycznie! Wystarczy mu tylko wyciąg w pliku PDF, z którego sam pobiera dane. Sprawdź, jakie korzyści przyniesie Twojej firmie skorzystanie z usługi SaldeoSMART – Odczytywanie wyciągów bankowych.

  • Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika

    Pracownicy twojej firmy pobierają zaliczki? Pracują zdalnie? Poznaj SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika – moduł funkcjonalnego programu do odczytu dokumentów, przeznaczony do rozliczania zaliczek. Sprawdź, jakie korzyści z zastosowania tego rozwiązania odniesie zarówno przedsiębiorca, jak i pracownik, a nawet księgowy.

  • Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem

    Zyskaj klientów, dla których liczy się oszczędność czasu i dobra komunikacja, nawet wśród firm spoza najbliższego obszaru! Wszystko dzięki zdalnej komunikacji, jaką umożliwia nowoczesne oprogramowanie SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klient. Poznaj bliżej ten system i korzyści wynikające z zastosowania go w biurze rachunkowym.

  • Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Obieg Dokumentów Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Obieg Dokumentów

    Usprawnia komunikację na linii klient-biuro rachunkowe, oszczędza czas księgowego i przedsiębiorcy, zapewnia bezpieczeństwo i szybki dostęp do danych – to SaldeoSMART. Zintegrowany z ponad 30-toma programami księgowymi i ERC, system ten już teraz cieszy się ogromną popularnością wśród księgowych i biur rachunkowych.

  • Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Odczytywanie Dokumentów Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Odczytywanie Dokumentów

    Oszczędza czas, usprawnia i ułatwia obsługę dokumentów w firmie, redukuje koszty, wprowadza w biurze lepszą organizację – to SaldeoSMART Pakiet Odczytywanie Dokumentów. Sprawdź, dlaczego warto go mieć w biurze rachunkowym i w każdym przedsiębiorstwie.