poniedziałek, 27 maj 2019 19:23

Aplikacja mobilna SaleoSMART – już dostępna!

Oceń ten artykuł
(4 głosów)

Innowacyjny program do odczytu danych z faktur i wyciągów bankowych zyskał swoją mobilną wersję. Teraz praca z SaldeoSMART jest jeszcze prostsza niż dotychczas! Aplikacja mobilna SaldeoSMART dostępna jest za darmo dla użytkowników i klientów biur rachunkowych.

Dnia 16 maja 2019 r. podczas II edycji Konferencji Sieci Partnerskiej premierę miała pierwsza odsłona aplikacji mobilnej SaldeoSMART. Dedykowana firmom korzystającym z systemu SaldeoSMART w ramach współpracy z biurem rachunkowym oraz posiadającym pakiet programu w swojej firmie, aplikacja ta znacznie ułatwia pracę i usprawnia procesy związane z wymianą dokumentów.

Przygotowana dla systemów iOS oraz Android, aplikacja mobilna SaldeoSMART stanowi świetne rozwiązanie m.in. dla pracowników działających w terenie.

 

Aplikacja mobilna SaldeoSMART – funkcje

Producent oprogramowania przygotował dla użytników 4 główne funkcjonalności aplikacji mobilnej SaldeoSMART. Zależnie od uprawnień, użytkownik może:

  • Dodawać dokumenty – szybko, łatwo i wygodnie
  • Przeglądać dokumenty – aplikacja mobilna udostępnia pełne archiwum faktur sprzedażowych i kosztowych
  • Wyszukiwać dokumenty według wybranych kryteriów
  • Uzyskiwać podgląd wyniku finansowego firmy z bieżącego roku – dostępny jest w Panelu Głównym

 

Aplikacja mobilna SaldeoSMART powstała z myślą o ergonomii pracy. Menu programu zostało tak skonstruowane, by nawet początkujący użytkownik mógł z powodzeniem wykonać podstawowe funkcje.

Pobranie aplikacji mobilnej SaldeoSMART nie wymaga żadnych dodatkowych kosztów. Dostępne jest bezpłatnie dla użytkowników korzystających z systemu w ramach współpracy z biurem rachunkowym oraz posiadających wybrany pakiet SaldeoSMART bezpośrednio w swojej firmie.

 

SaldeoSMART to innowacyjny program do odczytu faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów. Powstał przede wszystkim z myślą o szybszej i łatwiejszej współpracy biur rachunkowych z przedsiębiorcami, a także sprawniejszej pracy firm samodzielnie zajmujących się obsługą dokumentów i rozliczeniami. SaldeoSMART analizuje skany oraz elektroniczne formy dokumentów, po czym automatycznie pobiera potrzebne dane. Te z kolei importowane są przez użytkownika do programu księgowego. Pominięcie całego procesu ręcznego wprowadzania danych z faktur, wyciągów itp. do systemu księgowego obniża koszty związane z obsługą dokumentów nawet o 50%! SaldeoSMART współpracuje m.in. z systemami InsERT, takimi jak Rachmistrz nexo i Rachmistrz GT, Rewizor nexo i Rewizor GT.

 


 

BUCHCOM Oprogramowanie dla firm Warszawa to partner handlowy i punkt serwisowy m.in. firmy InsERT. To także nowoczesne biuro rachunkowe zatrudniające wyłącznie doświadczonych, certyfikowanych księgowych, dysponujących wiedzą na temat aktualnych przepisów i optymalnych rozwiązań. Misją firmy jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w dynamicznym rozwoju poprzez zastosowanie kompleksowych, najwyższej jakości rozwiązań. BUCHCOM wdraża programy dostosowane do potrzeb firmy, świadczy usług księgowe, zapewnia serwis oprogramowania i urządzeń. To także serwis fiskalny. W ofercie m.in. kasy fiskalne – online i tradycyjne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne, szuflady na pieniądze i wiele innych urządzeń.

Czytany 911 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 27 maj 2019 20:53

Artykuły powiązane

  • Jak nowoczesne technologie ułatwiają pracę księgowych Jak nowoczesne technologie ułatwiają pracę księgowych

    Cyfryzacja w pracy księgowego to w 2021 r. standard. Czasy, gdy biura rachunkowe tonęły w opasłych segregatorach, a ich praca polegała na żmudnym przepisywaniu danych i liczeniu wszystkiego za pomocą kalkulatora, dawno minęły. Coraz częściej jednak z elektronicznego obiegu dokumentów, e-faktur i e-księgowości chętnie korzystają też inni przedsiębiorcy – klienci biura. Jak nowoczesne technologie ułatwiają pracę księgowym?

  • Odzyskaj zaległe należności dzięki nowej usłudze w programach InsERT! Odzyskaj zaległe należności dzięki nowej usłudze w programach InsERT!

    Samodzielne odzyskiwane zaległych należności pochłania czas i energię pracowników. Często też, pomimo wielu prób, okazuje się nieskuteczne. W rezultacie nie tylko tracimy nerwy, ale też… swoich kontrahentów. Z myślą o odzyskiwaniu należności w czasach, gdy wiele przedsiębiorców ma problemy z płynnością finansową, firma InsERT zaoferowała użytkownikom swoich programów nową usługę.

  • Nowości w wersji 33 InsERT nexo - sprawdź, co się zmieniło! Nowości w wersji 33 InsERT nexo - sprawdź, co się zmieniło!

    Jak co roku 1 stycznia przyniósł sporo zmian w przepisach prawa podatkowego. Aby dostosować swoje narzędzia nie tylko do wymagań ustawodawcy, ale też do potrzeb użytkowników, producent programów linii InsERT nexo wprowadził w nich sporo zmian. Systemy Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo i Gratyfikant nexo już od grudnia dostępne są w nowej wersji InsERT nexo 33.

  • Nowa wersja 1.65 InsERT GT – sprawdź, co się zmieniło! Nowa wersja 1.65 InsERT GT – sprawdź, co się zmieniło!

    Subiekt GT, Rachmistrz GT, Rewizor – wszystkie programy linii InsERT GT zostały dostosowane nie tylko do zmian w przepisach, ale też do potrzeb użytkowników. Wprowadzono ułatwienia dla przedsiębiorców, ale też uwzględniono postulaty zgłaszane przez biura rachunkowe. Sprawdź, co zmieniło się w nowej wersji 1.65 InsERT GT!

  • Portal Biura wyróżniony za wspieranie małych i średnich firm! Portal Biura wyróżniony za wspieranie małych i średnich firm!

    Aplikacja webowa Portal Biura została wyróżniona tytułem Najlepszego Produktu dla MŚP w ramach raportu Turbiny Polskiej Gospodarki 2020. Ten nowoczesny produkt został doceniony przez specjalistów m.in. za wsparcie zapewniane małym i średnim przedsiębiorstwom w procesie szybkiego i bezkontaktowego przekazywania dokumentów.