Dnia 16 maja 2019 r. podczas II edycji Konferencji Sieci Partnerskiej premierę miała pierwsza odsłona aplikacji mobilnej SaldeoSMART. Dedykowana firmom korzystającym z systemu SaldeoSMART w ramach współpracy z biurem rachunkowym oraz posiadającym pakiet programu w swojej firmie, aplikacja ta znacznie ułatwia pracę i usprawnia procesy związane z wymianą dokumentów.
Przygotowana dla systemów iOS oraz Android, aplikacja mobilna SaldeoSMART stanowi świetne rozwiązanie m.in. dla pracowników działających w terenie.
Aplikacja mobilna SaldeoSMART – funkcje
Producent oprogramowania przygotował dla użytników 4 główne funkcjonalności aplikacji mobilnej SaldeoSMART. Zależnie od uprawnień, użytkownik może:
- Dodawać dokumenty – szybko, łatwo i wygodnie
- Przeglądać dokumenty – aplikacja mobilna udostępnia pełne archiwum faktur sprzedażowych i kosztowych
- Wyszukiwać dokumenty według wybranych kryteriów
- Uzyskiwać podgląd wyniku finansowego firmy z bieżącego roku – dostępny jest w Panelu Głównym
Aplikacja mobilna SaldeoSMART powstała z myślą o ergonomii pracy. Menu programu zostało tak skonstruowane, by nawet początkujący użytkownik mógł z powodzeniem wykonać podstawowe funkcje.
Pobranie aplikacji mobilnej SaldeoSMART nie wymaga żadnych dodatkowych kosztów. Dostępne jest bezpłatnie dla użytkowników korzystających z systemu w ramach współpracy z biurem rachunkowym oraz posiadających wybrany pakiet SaldeoSMART bezpośrednio w swojej firmie.
SaldeoSMART to innowacyjny program do odczytu faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów. Powstał przede wszystkim z myślą o szybszej i łatwiejszej współpracy biur rachunkowych z przedsiębiorcami, a także sprawniejszej pracy firm samodzielnie zajmujących się obsługą dokumentów i rozliczeniami. SaldeoSMART analizuje skany oraz elektroniczne formy dokumentów, po czym automatycznie pobiera potrzebne dane. Te z kolei importowane są przez użytkownika do programu księgowego. Pominięcie całego procesu ręcznego wprowadzania danych z faktur, wyciągów itp. do systemu księgowego obniża koszty związane z obsługą dokumentów nawet o 50%! SaldeoSMART współpracuje m.in. z systemami InsERT, takimi jak Rachmistrz nexo i Rachmistrz GT, Rewizor nexo i Rewizor GT.
BUCHCOM Oprogramowanie dla firm Warszawa to partner handlowy i punkt serwisowy m.in. firmy InsERT. To także nowoczesne biuro rachunkowe zatrudniające wyłącznie doświadczonych, certyfikowanych księgowych, dysponujących wiedzą na temat aktualnych przepisów i optymalnych rozwiązań. Misją firmy jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w dynamicznym rozwoju poprzez zastosowanie kompleksowych, najwyższej jakości rozwiązań. BUCHCOM wdraża programy dostosowane do potrzeb firmy, świadczy usług księgowe, zapewnia serwis oprogramowania i urządzeń. To także serwis fiskalny. W ofercie m.in. kasy fiskalne – online i tradycyjne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne, szuflady na pieniądze i wiele innych urządzeń.