Program do prowadzenia sprzedaży detalicznej Subiekt Sprint 2 miał swoją premierę 15 czerwca 2015 r. - to nowa odsłona znanej i cenionej aplikacji, dedykowanej przede wszystkim sklepom: jedno- i wielostanowiskowym, w tym samoobsługowym. Sprawdza się także w sieciach sprzedaży. To doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą podnieść jakość obsługi klienta w swoim punkcie handlowym. Subiekt Sprint 2 to program prosty i intuicyjny w obsłudze, a zarazem niezwykle funkcjonalny i nastawiony na nowoczesne rozwiązania.
Subiekt Sprint 2 to dwie współpracujące ze sobą aplikacje: Sprzedaż i Zarządzanie. Pierwsza pracuje na stanowisku sprzedaży - umożliwia wystawianie dokumentów handlowych, takich jak paragony fiskalne czy faktury, a także przyjmowanie zwrotów zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Natomiast Zarządzanie jest aplikacją typu back-office wspomagającą administrowanie sprzedażą - dzięki niej można m.in. delegować i rozliczać kasjerów, konfigurować stanowiska włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, kontrolować stany magazynowe oraz konfigurować wymianę danych z systemem handlowym. Subiekt Sprint 2 ściśle współpracuje z programem handlowym Subiekt nexo lub Subiekt GT - między systemami następuje wymiana danych o produktach, cenach, kontrahentach itp.
Aplikacja Subiekt Sprint 2 powstała z myślą o maksymalnym uproszczeniu i usprawnieniu procesu sprzedaży. Współpracuje z wieloma nowoczesnymi urządzeniami sklepowymi, m.in. drukarkami fiskalnymi wiodących marek takich jak Posnet, Novitus czy Elzab. Program obsługuje też czytniki kodów kreskowych, które mają ogromny wpływ na jakość i szybkość pracy kasjerów. W systemie sprzedażowym może się znaleźć także waga elektroniczna, terminal płatniczy, wyświetlacz czy ekran dotykowy. Dzięki tym urządzeniom stanowisko kasjerskie będzie doskonale wyposażone, ułatwiając pracę sprzedawcy i przyczyniając się do wzrostu renomy sklepu czy sieci sklepowej.
Subiekt Sprint 2 obsługuje następujące modele drukarek fiskalnych:
|
|
Wśród wielu zalet aplikacji Sprzedaż systemu Subiekt Sprint 2 warto wymienić chociażby proste i niezwykle szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”: wprowadzona pozycja asortymentowa natychmiast zapisuje się w bazie danych i pamięci urządzenia fiskalnego. Dzięki tej funkcji obsługa klienta odbywa się szybciej i sprawniej, a to oznacza mniej kolejek i większą liczbę klientów odwiedzających sklep. Na jednym stanowisku można wystawiać jednocześnie wiele dokumentów. Wśród innych funkcji ułatwiających pracę kasjera warto wymienić różne sposoby identyfikacji towaru: od praktycznego czytnika kodów kreskowych, przez wyszukiwanie po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, aż po korzystanie z bardzo wygodnego mechanizmu InsTYNKT, który ułatwia kasjerowi szybkie znalezienie odpowiedniej pozycji na liście towarów.
Natomiast aplikacja Zarządzanie wyróżnia się m.in. kompleksową obsługą personelu: każdemu kasjerowi można przypisać określone uprawnienia i role. Program umożliwia także delegowanie pracowników oraz sporządzenie rozliczeń. Zautomatyzowanie tych procesów pozwala uniknąć wielu błędów i oszczędza czas, który bez takiej funkcji należałoby poświęcić chociażby na wyliczanie godzin spędzonych w pracy kasjera. Aplikacja ta pozwala też na profesjonalne zarządzenie asortymentem: użytkownik ma dostęp do stanów magazynowych (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przerosty), cenników itp. Warto również zwrócić uwagę na sposób, w jaki za pomocą programu Subiekt Sprint 2 konfiguruje się stanowiska kasjerskie: pozwala on na uwzględnianie specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie szeroko rozumianą infrastrukturą sprzętową.
Subiekt Sprint 2 zyskał także nowy, przejrzysty i nowoczesny interfejs. Twórcy programu zadbali o zwiększenie intuicyjności obsługi - dzięki temu praca z tym systemem jest jeszcze wygodniejsza, prostsza i szybsza.
Skuteczne wdrożenie = 100% możliwości
Choć tak intuicyjny i prosty w obsłudze, Subiekt Sprint 2 przynosi firmie największe korzyści, gdy zostanie wdrożony przez specjalistę. Nowoczesne programy InsERT są tak rozbudowane i funkcjonalne, że jedynie dzięki profesjonalnemu wdrożeniu można wykorzystać 100% ich możliwości. Ponadto program ten został przeznaczony do pracy w systemie sprzedaży, a to oznacza konieczność konfiguracji wielu różnych sprzętów i dodatkowo powiązania Subiekta Sprint 2 z aplikacją Subiekt nexo lub Subiekt GT. Specjalistyczna wiedza o urządzeniach i oprogramowaniu pozwala na optymalne dostosowanie systemu do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.
Po ukończonym wdrożeniu specjalista przeszkoli wszystkich pracowników, którzy będą korzystali z systemu. Takie szkolenie jest bardzo ważne - dzięki niemu sprzedawca nauczy się bezbłędnie obsługiwać program, będzie też dokładnie wiedział, w jakim miejscu szukać konkretnej funkcji, a to znacznie oszczędza czas pracy i przyczynia się do poprawy jakości obsługi klienta w sklepie czy sieci sklepowej.
Zarówno wdrożenie, jak i szkolenia z obsługi programu Subiekt Sprint 2 znajdują się w ofercie specjalistów BUCHCOM Programy dla firm Warszawa. Nasi doświadczeni fachowcy zapewniają profesjonalną obsługę posprzedażową. W naszym salonie sprzedaży przedsiębiorca zaopatrzy się we wszystkie urządzenia potrzebne do kompleksowego wyposażenia stanowiska sprzedażowego: kasy i drukarki fiskalne, ekrany dotykowe, terminale płatnicze, czytniki kodów kreskowych, szuflady kasowe, wagi elektroniczne i wiele innych.
Wymagania - systemowe
Sprawne działanie aplikacji Subiekt Sprint wymaga skonfigurowania oprogramowania i sprzętu o następujących parametrach:
- System handlowy: Subiekt GT od wersji 1.39 lub Subiekt nexo od wersji 5.0.0;
- Komputer z procesorem 800 MHz (lub lepszym);
- 256 MB pamięci RAM (lub więcej);
- System operacyjny Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 (lub nowszy);
- Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy);
- Około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;
- Dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
- System obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2012, 2014 (bezpłatna wersja).