czwartek, 13 luty 2020 10:32

Abonament InsERT – teraz do kupienia online

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Posiadacze Abonamentu do programów takich jak Subiekt nexo, Rachmistrz nexo czy Gestor nexo mają lepiej. Teraz zamówienie Abonamentu i dokonanie płatności są jeszcze prostsze i szybsze. Sprawdź, jak samodzielnie lub z pomocą Partnera Handlowego InsERT ulepszyć swoje programy.

 

Programy dla firm InsERT od lat cieszą się ogromną popularnością. Systemy takie jak Subiekt nexo do zarządzania sprzedażą, Rachmistrz nexo do prowadzenie uproszczonej księgowości, Rewizor nexo do księgowości pełnej i inne programy zyskały zaufanie nie tylko dzięki swej intuicyjności i funkcjonalności, ale też zgodności z aktualnymi przepisami prawa.

 

Lepiej z Abonamentem

Użytkownik programów InsERT posiadający Abonament ma dostęp do bieżących aktualizacji pod kątem zmian w przepisach i wytycznych ustawodawcy. Dzięki temu ma pewność, iż prowadzi działalność zgodnie z aktualnymi regulacjami i nie naraża się na konsekwencje finansowe za błędy czy pomyłki.

Ponadto z abonamentem zyskuje pakiet dodatkowych funkcji. Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Gratyfikant nexo i inne programy są na bieżąco aktualizowane także pod kątem potrzeb użytkowników. W każdej kolejnej wersji oprogramowania dodawane są nowe funkcje, które ułatwiają życie przedsiębiorcom i ich pracownikom. Użytkownicy posiadający ważny abonament mają dostęp do aktualizacji natychmiast po ukazaniu się nowej wersji.

 

Abonament InsERT można już kupić online

Od niedawna użytkownicy programów InsERT mają więcej możliwości zakupu abonamentu. Mogą to zrobić samodzielnie, z poziomu systemu, a także przez Partnera Handlowego InsERT. Zapłata w systemie szybkich płatności to gwarancja bezpiecznego i błyskawicznego przelewu, a co za tym idzie natychmiastowego uzyskania dostępu do nowych funkcji.

 

Jak kupić abonament InsERT?

Samodzielnie:

  • Z konta InsERT: po zalogowaniu należy kliknąć „Zarządzaj firmą”, po czym na liście licencji wybrać opcję zakupu/przedłużenia Abonamentu. System przekieruje nas do Marketu, w którym można złożyć zamówienie.

  • Z poziomu programu: w prawym górnym rogu widzimy tarczę ze statusem Abonamentu. Należy w nią kliknąć, a po pojawieniu się opcji zakupu wcisnąć „Kup teraz”. W tym wypadku również zostaniemy przekierowani do Marketu.

  • Bezpośrednio w Markecie: zamówienie wymaga podania NIP-u firmy i numeru licencji programu.

 

Z pomocą Partnera InsERT:

  • Wystarczy zadzwonić lub napisać maila do autoryzowanego Partnera Handlowego InsERT. W odpowiedzi otrzymamy maila z linkiem do zamówienia w Markecie.

  • Zamówienie można też złożyć bezpośrednio w Insercie – telefonicznie lub mailowo. W tym wypadku również otrzymamy maila z linkiem do zamówienia w Markecie.

 

Niezależnie od sposobu złożenia zamówienia, zawsze realizowane jest ono w Markecie. To rodzaj sklepu, w którym można podejrzeć zamówione produkty i wybrać system płatności. Oczywiście szybka płatność nie jest wymogiem, lecz opcją – istnieje możliwość wybrania także tradycyjnego przelewu.

Po realizacji zamówienia i płatności, aktywny abonament zyskamy w formie elektronicznej. Wystarczy zalogować się do programu, by w pełni korzystać ze wszystkich nowych funkcji i ulepszeń.

 


 

BUCHCOM Oprogramowanie dla firm Warszawa to Autoryzowany Partner Handlowy InsERT. Zespół naszych doświadczonych specjalistów nie tylko oferuje wszystkie systemy InsERT, ale też wdraża je i szkoli pracowników z ich obsługi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych i sprzętowych dla małych i średnich firm.

BUCHCOM w Warszawie to też serwis kas fiskalnych, w tym kas fiskalnych i drukarek fiskalnych online. Oferujemy również terminale płatnicze i sprzęt sklepowy: wagi, czytniki kodów, ekrany dotykowe i wiele innych. Świadczymy profesjonalne usługi księgowe. Skorzystanie z kompleksowej obsługi w jednym miejscu to dla przedsiębiorcy niższe koszty i znaczna oszczędność czasu. Misją naszej firmy jest wspieranie polskich działalności w dynamicznym rozwoju poprzez m.in. podnoszenie na wyższy poziom jakości obsługi klienta.

 

Programy dla firm Warszawa – zobacz naszą ofertę

Czytany 331 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 13 luty 2020 10:37

Artykuły powiązane

  • InsERT GT współpracuje z Portalem Biura! InsERT GT współpracuje z Portalem Biura!

    Korzystasz z programów klasycznej linii InsERT GT? Rewizora GT lub Rachmistrza GT? Teraz możesz udostępnić swoim klientom dostęp do Portalu Biura! To niezwykle proste, a zarazem funkcjonalne rozwiązanie, które wzmocni pozycję biura rachunkowego na rynku – nawet w obliczu pandemii i ograniczenia kontaktów.

  • Jak rozpoznać dobre, nowoczesne biuro rachunkowe? Jak rozpoznać dobre, nowoczesne biuro rachunkowe?

    Czasy, w których firma z Ursynowa koniecznie szukała biura rachunkowego na Ursynowie, powoli odchodzą w zapomnienie. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym z powodzeniem możesz przesyłać dokumenty do księgowego z drugiej strony Polski! To nie tylko szersze możliwości, ale też wygoda, oszczędność i więcej czasu na rozwój własnego biznesu.

  • Czy warto przesyłać dokumenty księgowemu online? Czy warto przesyłać dokumenty księgowemu online?

    Nowa rzeczywistość wymaga nowoczesnych rozwiązań. Przesyłanie dokumentów księgowemu online to nie tylko bezpieczeństwo, ale też niesamowita wygoda i oszczędność! Poznaj możliwości, jakie daje przedsiębiorcom i ich księgowym SaldeoSMART – program zintegrowany m.in. z systemami InsERT.

  • Nie idź do biura rachunkowego! Prześlij dokumenty online przez Portal Biura Nie idź do biura rachunkowego! Prześlij dokumenty online przez Portal Biura

    Księgowość online to przyszłość biznesu. Epidemia koronawirusa tylko przyspieszyła proces, który do tej pory powoli obejmował kolejnych przedsiębiorców. Sprawdź, jak możesz szybko, prosto i bezpiecznie przesłać do swojego biura rachunkowego faktury, umowy i wszelkie inne dokumenty! Umożliwia Ci to Portal Biura.

  • Sprzedajesz online? Zacznij robić to szybciej i wygodniej! Sprzedajesz online? Zacznij robić to szybciej i wygodniej!

    Przenosisz biznes do internetu? Poznaj Sello - program do zarządzania sprzedażą Allegro. Ułatwia pracę, skraca i automatyzuje wiele procesów, generuje dokumenty! Dzięki niemu zyskasz zaufanie klientów, a co za tym idzie wysokie oceny i pozytywne komentarze. W czasie kwarantanny nie zamykaj biznesu, sprzedawaj w sieci! Prosto i wygodnie.