czwartek, 02 kwiecień 2020 11:37

Sprzedajesz online? Zacznij robić to szybciej i wygodniej!

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Przenosisz biznes do internetu? Poznaj Sello - program do zarządzania sprzedażą Allegro. Ułatwia pracę, skraca i automatyzuje wiele procesów, generuje dokumenty! Dzięki niemu zyskasz zaufanie klientów, a co za tym idzie wysokie oceny i pozytywne komentarze. W czasie kwarantanny nie zamykaj biznesu, sprzedawaj w sieci! Prosto i wygodnie.

Pandemia koronawirusa to wyjątkowo trudny czas dla przedsiębiorców. Jednak gdy zamykane są stacjonarne sklepy, biznes internetowy kwitnie.  Aby utrzymać się na rynku, wiele firm przenosi swoją sprzedaż do internetu. A klienci kupują dosłownie wszystko – od tabletów, laptopów, kamerek internetowych, przez ubrania, zabawki i książki, aż po żywność i chemię domową.

 

Najprostszym sposobem na przeniesienie biznesu do internetu jest sprzedaż na Allegro. Teraz możesz robić to jeszcze szybciej i wygodniej! Wszystko dzięki Sello – innowacyjnemu programowi do zarządzania sprzedażą internetową.

 

Sprzedaż na Allegro z Sello

Sello ułatwia handel internetowy na wszystkich jego etapach: od przygotowania aukcji, przez obsługę zamówień, aż po komunikację z klientem i wysyłkę towaru.

 

Z Sello - programem do zarządzania sprzedażą Allegro:

Wystawisz aukcję: ręcznie lub za pomocą szablonu. Sello umożliwia zmianę wielu parametrów jednocześnie. Ponadto emituje grafiki towarów i opisy, zarządza czasem rozpoczęcia i zakończenia aukcji, pilnuje stanów itp.

 

Przyjmiesz zamówienie: z Sello łatwo prześledzisz przebieg zamówienia. Przygotujesz parametry transakcji (forma płatności, sposób wysyłki), podejrzysz notatki, wydruki, paczki itp.

 

Zadbasz o komunikację z klientem: program Sello automatycznie wysyła do klienta informacje o statusie zamówienia. Dzięki temu jest on na bieżąco ze stanem swojego zamówienia, nie musi więc kontaktować się z tobą bezpośrednio w celu potwierdzenia statusu wysyłki.

 

Wystawisz dokument: Sello jest programem zintegrowanym z Subiektem GT i Subiektem nexo. Dzięki temu błyskawicznie wystawisz dokument sprzedaży!

 

Wyślesz towar: po przejściu transakcji na określony etap, program automatycznie stworzy paczkę. Zależnie od kanału dostawy, może to być wydruk magazynowy, list przewozowy, dokument pocztowy itp.

 

Usprawnisz współpracę: w jednej bazie danych możesz obsługiwać kilka kont aukcyjnych. Każda aukcja i jej realizacja ma przydzieloną osobę odpowiedzialną. Na tej samej bazie mogą pracować osoby z różnymi uprawnieniami.

 

 

Korzyści ze sprzedaży na Allegro z programem Sello

Dzięki programowi do zarządzania aukcjami internetowymi Sello podniesiesz jakość obsługi klienta w swoim e-handlu. Lepsza komunikacja to większe zaufanie nabywców i zadowolenie z transakcji. Wszystko to wprost przekłada się m.in. na wysokie oceny i pozytywne komentarze na Allegro.

Sello ułatwia i usprawnia pracę, ponieważ skraca i automatyzuje wiele czasochłonnych procesów. Nie musisz już ręcznie wprowadzać różnych danych, samodzielnie przygotowywać dokumentów ani kontrolować stanu swoich aukcji. Program zrobi to za ciebie! Dzięki temu nie tylko oszczędzisz czas, ale też unikniesz błędów np. we wprowadzonym adresie czy danych na fakturach. Sello ułatwia też współpracę pracowników – pomaga dobrze zorganizować internetowy biznes.

 

SELLO - Program do zarządzania sprzedażą Allegro – kliknij po więcej!

Czytany 464 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 02 kwiecień 2020 14:42

Artykuły powiązane

  • Sprzedaż wysyłkowa – czy zwolniona z kasy fiskalnej w 2021 r. Sprzedaż wysyłkowa – czy zwolniona z kasy fiskalnej w 2021 r.

    Popularność sklepów internetowych rośnie. Choć coraz więcej z nich dba o dostarczanie klientom paragonów niezależnie od ciążącego na nich obowiązku, zwolnienia z kasy fiskalnej dla sprzedaży wysyłkowej wciąż obowiązują. Co trzeba zrobić, żeby z nich skorzystać?

  • Odzyskaj zaległe należności dzięki nowej usłudze w programach InsERT! Odzyskaj zaległe należności dzięki nowej usłudze w programach InsERT!

    Samodzielne odzyskiwane zaległych należności pochłania czas i energię pracowników. Często też, pomimo wielu prób, okazuje się nieskuteczne. W rezultacie nie tylko tracimy nerwy, ale też… swoich kontrahentów. Z myślą o odzyskiwaniu należności w czasach, gdy wiele przedsiębiorców ma problemy z płynnością finansową, firma InsERT zaoferowała użytkownikom swoich programów nową usługę.

  • Nowości w wersji 33 InsERT nexo - sprawdź, co się zmieniło! Nowości w wersji 33 InsERT nexo - sprawdź, co się zmieniło!

    Jak co roku 1 stycznia przyniósł sporo zmian w przepisach prawa podatkowego. Aby dostosować swoje narzędzia nie tylko do wymagań ustawodawcy, ale też do potrzeb użytkowników, producent programów linii InsERT nexo wprowadził w nich sporo zmian. Systemy Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo i Gratyfikant nexo już od grudnia dostępne są w nowej wersji InsERT nexo 33.

  • Nowa wersja 1.65 InsERT GT – sprawdź, co się zmieniło! Nowa wersja 1.65 InsERT GT – sprawdź, co się zmieniło!

    Subiekt GT, Rachmistrz GT, Rewizor – wszystkie programy linii InsERT GT zostały dostosowane nie tylko do zmian w przepisach, ale też do potrzeb użytkowników. Wprowadzono ułatwienia dla przedsiębiorców, ale też uwzględniono postulaty zgłaszane przez biura rachunkowe. Sprawdź, co zmieniło się w nowej wersji 1.65 InsERT GT!

  • Portal Biura wyróżniony za wspieranie małych i średnich firm! Portal Biura wyróżniony za wspieranie małych i średnich firm!

    Aplikacja webowa Portal Biura została wyróżniona tytułem Najlepszego Produktu dla MŚP w ramach raportu Turbiny Polskiej Gospodarki 2020. Ten nowoczesny produkt został doceniony przez specjalistów m.in. za wsparcie zapewniane małym i średnim przedsiębiorstwom w procesie szybkiego i bezkontaktowego przekazywania dokumentów.