czwartek, 02 kwiecień 2020 11:37

Sprzedajesz online? Zacznij robić to szybciej i wygodniej!

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Przenosisz biznes do internetu? Poznaj Sello - program do zarządzania sprzedażą Allegro. Ułatwia pracę, skraca i automatyzuje wiele procesów, generuje dokumenty! Dzięki niemu zyskasz zaufanie klientów, a co za tym idzie wysokie oceny i pozytywne komentarze. W czasie kwarantanny nie zamykaj biznesu, sprzedawaj w sieci! Prosto i wygodnie.

Pandemia koronawirusa to wyjątkowo trudny czas dla przedsiębiorców. Jednak gdy zamykane są stacjonarne sklepy, biznes internetowy kwitnie.  Aby utrzymać się na rynku, wiele firm przenosi swoją sprzedaż do internetu. A klienci kupują dosłownie wszystko – od tabletów, laptopów, kamerek internetowych, przez ubrania, zabawki i książki, aż po żywność i chemię domową.

 

Najprostszym sposobem na przeniesienie biznesu do internetu jest sprzedaż na Allegro. Teraz możesz robić to jeszcze szybciej i wygodniej! Wszystko dzięki Sello – innowacyjnemu programowi do zarządzania sprzedażą internetową.

 

Sprzedaż na Allegro z Sello

Sello ułatwia handel internetowy na wszystkich jego etapach: od przygotowania aukcji, przez obsługę zamówień, aż po komunikację z klientem i wysyłkę towaru.

 

Z Sello - programem do zarządzania sprzedażą Allegro:

Wystawisz aukcję: ręcznie lub za pomocą szablonu. Sello umożliwia zmianę wielu parametrów jednocześnie. Ponadto emituje grafiki towarów i opisy, zarządza czasem rozpoczęcia i zakończenia aukcji, pilnuje stanów itp.

 

Przyjmiesz zamówienie: z Sello łatwo prześledzisz przebieg zamówienia. Przygotujesz parametry transakcji (forma płatności, sposób wysyłki), podejrzysz notatki, wydruki, paczki itp.

 

Zadbasz o komunikację z klientem: program Sello automatycznie wysyła do klienta informacje o statusie zamówienia. Dzięki temu jest on na bieżąco ze stanem swojego zamówienia, nie musi więc kontaktować się z tobą bezpośrednio w celu potwierdzenia statusu wysyłki.

 

Wystawisz dokument: Sello jest programem zintegrowanym z Subiektem GT i Subiektem nexo. Dzięki temu błyskawicznie wystawisz dokument sprzedaży!

 

Wyślesz towar: po przejściu transakcji na określony etap, program automatycznie stworzy paczkę. Zależnie od kanału dostawy, może to być wydruk magazynowy, list przewozowy, dokument pocztowy itp.

 

Usprawnisz współpracę: w jednej bazie danych możesz obsługiwać kilka kont aukcyjnych. Każda aukcja i jej realizacja ma przydzieloną osobę odpowiedzialną. Na tej samej bazie mogą pracować osoby z różnymi uprawnieniami.

 

 

Korzyści ze sprzedaży na Allegro z programem Sello

Dzięki programowi do zarządzania aukcjami internetowymi Sello podniesiesz jakość obsługi klienta w swoim e-handlu. Lepsza komunikacja to większe zaufanie nabywców i zadowolenie z transakcji. Wszystko to wprost przekłada się m.in. na wysokie oceny i pozytywne komentarze na Allegro.

Sello ułatwia i usprawnia pracę, ponieważ skraca i automatyzuje wiele czasochłonnych procesów. Nie musisz już ręcznie wprowadzać różnych danych, samodzielnie przygotowywać dokumentów ani kontrolować stanu swoich aukcji. Program zrobi to za ciebie! Dzięki temu nie tylko oszczędzisz czas, ale też unikniesz błędów np. we wprowadzonym adresie czy danych na fakturach. Sello ułatwia też współpracę pracowników – pomaga dobrze zorganizować internetowy biznes.

 

SELLO - Program do zarządzania sprzedażą Allegro – kliknij po więcej!

Czytany 934 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 02 kwiecień 2020 14:42

Artykuły powiązane

  • Odzyskiwanie należności od kontrahenta z InsERT nexo i GT! Odzyskiwanie należności od kontrahenta z InsERT nexo i GT!

    Odzyskiwanie należności to jedna z największych uciążliwości w firmie. Długotrwałe, często nieskuteczne negocjacje, które zabierają pracownikom czas. Brak płynności finansowej. A w końcu problem, który wielu przedsiębiorców powstrzymuje przed stanowczymi działaniami – obawa przed utratą dobrych relacji z klientem… Wszystko to wiedzą twórcy systemów InsERT. Dlatego teraz możesz skorzystać z odzyskiwania należności w programach linii nexo i GT!

  • Faktura ustrukturyzowana usprawni księgowość dla firm Faktura ustrukturyzowana usprawni księgowość dla firm

    Wprowadzona od 1 stycznia faktura ustrukturyzowana obecnie jest dla polskich przedsiębiorców wyborem, nie przymusem. Rząd wprowadzi jednak obowiązek jej stosowania – i to już od 2024 roku. Choć jak każda zmiana przeraża podatników, dla biur rachunkowych może być dużym odciążeniem. Sprawdź, jak system KSeF i faktura ustrukturyzowana usprawnią księgowość dla firm.

  • Elektroniczna ewidencja dla ryczałtowców – od kiedy obowiązkowa? Elektroniczna ewidencja dla ryczałtowców – od kiedy obowiązkowa?

    Powszechna (i obowiązkowa!) cyfryzacja życia przedsiębiorców nie omija tych, którzy korzystają z różnych podatkowych preferencji. Kolejną grupą, którą nowe przepisy zobligują do prowadzenia ewidencji w formie elektronicznej, są podatnicy rozliczający się na zasadzie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdź, od kiedy elektroniczna ewidencja dla ryczałtowców będzie obowiązkowa!

  • Portal Biura – teraz także dla linii InsERT GT Portal Biura – teraz także dla linii InsERT GT

    Innowacyjne narzędzie usprawniające komunikację pomiędzy przedsiębiorcą a biurem rachunkowym – Portal Biura – teraz działa także w linii InsERT GT! Poznaj funkcjonalność tego rozwiązania i dowiedz się, dlaczego warto w pełni wykorzystać potencjał e-księgowości! Portal Biura dla linii InsERT GT.

  • Większa wydajność firmy dzięki Modułowi Automatyzacji z InsERT nexo! Większa wydajność firmy dzięki Modułowi Automatyzacji z InsERT nexo!

    Jak zwiększyć zyski firmy, gdy sprzedawanie taniej się nie opłaca, a na poszukiwanie nowych klientów brakuje czasu? Przedsiębiorcy od lat szukali rozwiązań, które pozwoliłyby oszczędzić czas pracowników i pozwolić im skupić się na zwiększeniu sprzedaży. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Moduł Automatyzacji - innowacyjne narzędzie w programach linii InsERT nexo. Sprawdź, dlaczego warto go wybrać!