piÄ…tek, 24 czerwiec 2022 22:04

Większa wydajność firmy dzięki Modułowi Automatyzacji z InsERT nexo!

Oceń ten artykuł
(6 głosów)

Jak zwiększyć zyski firmy, gdy sprzedawanie taniej się nie opłaca, a na poszukiwanie nowych klientów brakuje czasu? Przedsiębiorcy od lat szukali rozwiązań, które pozwoliłyby oszczędzić czas pracowników i pozwolić im skupić się na zwiększeniu sprzedaży. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Moduł Automatyzacji - innowacyjne narzędzie w programach linii InsERT nexo. Sprawdź, dlaczego warto go wybrać!

InsERT to marka znana z opracowywania rozwiązań inspirowanych potrzebami zgłaszanymi przez użytkowników oprogramowania takiego jak Subiekt nexo, Rachmistrz nexo czy Rewizor nexo. Z przesyłanych scenariuszy działań, jakie w swoich systemach chcieli mieć przedsiębiorcy, powstają nowe narzędzia. Jednym z nich jest Moduł Automatyzacji.

 

Moduł automatyzacji w InsERT nexo

Ujmując rzecz w skrócie, Moduł Automatyzacji umożliwia tworzenie własnych automatów, dostosowanych do indywidualnych procesów w firmie. To innowacyjne rozwiązanie odciąża pracowników od części obowiązków. Dzięki temu mogą oni skupić się na innych zadaniach, takich jak m.in. pozyskiwanie nowych klientów czy ulepszanie jakości usług, produktów czy obsługi klienta.

Moduł Automatyzacji działa w następujących programach InsERT nexo:

  • Subiekt nexo
  • Rachmistrz nexo
  • Rewizor nexo
  • Gestor nexo
  • Gratyfikant nexo

Możliwości Modułu Automatyzacji są ogromne, w zasadzie nieograniczone – aby je w pełni poznać, trzeba rzeczywiście skorzystać z tego narzędzia! Przykładowo narzędzie to pozwala ustawić funkcję, by w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, umową, zleceniem serwisowym, ofertę itp. moduł generował działanie. Takim działaniem może być np. wysłanie wiadomości e-mail lub SMS.

Automatyzacja

Automaty pogrupowane są domyślnie według obiektów. W dużym stopniu to od kreatywności i potrzeb użytkowników zależy, w jaki sposób zostaną skonfigurowane automaty w poszczególnych programach.

Uwaga!

Z Modułu Automatyzacje teraz skorzystasz bezpłatnie aż do końca 2022 roku! Jedynym warunkiem jest posiadanie zarejestrowanego programu linii InsERT nexo.

W przyszłości będzie można z niego korzystać w ramach abonamentu, o czym użytkownicy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

Automatyzacja bez pomocy programisty

Moduł Automatyzacji to narzędzia bardzo zaawansowane, jednak na tyle proste, że jego wdrożenie nie wymaga kosztownej usługi programisty. To atrakcyjna alternatywa dla tworzenie autorskich systemów pod potrzebny konkretnej firmy – systemów, których wykonanie może kosztować nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych!

Aby w pełni skorzystać z możliwości Modułu Automatyzacji, warto jednak skorzystać z pomocy specjalisty. Profesjonalne wdrożenie to warunek optymalnego ustawienia procesów w firmie – tak by automatycznie były wykonywane wszystkie czynności, na jakie pozwala specyfika przedsiębiorstwa.

Profesjonalne wdrożenie Modułu Automatyzacji to też znacząca oszczędność czasu dla pracowników, którzy mieliby zajmować się tym zadaniem samodzielnie. Trwające znacznie krócej wdrożenie pozwala od razu w pełni korzystać z tego nowoczesnego i wyjątkowo praktycznego narzędzia!

Skorzystaj z profesjonalnego wdrożenia Modułu Automatyzacji ze specjalistami z BUCHCOM Oprogramowanie dla firm Warszawa. Jesteśmy Partnerem Handlowym i autoryzowanym Punktem Serwisowym InsERT. Z nami w ciągu kilku dni wprowadzisz swoją firmę na jeszcze wyższy poziom działania, dając sobie szansę na oszczędność i większe zyski!

 

Zobacz też: Dokumenty Firmy – usługa, która usprawnia pracę przedsiębiorstwa!

Czytany 785 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 27 czerwiec 2022 12:10

Artykuły powiązane

  • Faktura ustrukturyzowana w programach InsERT. Przygotuj siÄ™ na KSeF! Faktura ustrukturyzowana w programach InsERT. Przygotuj siÄ™ na KSeF!

    Już na pół roku czynni podatnicy VAT obowiązkowo rozpoczną korzystanie z KSeF. Choć termin ten może wydawać się odległy, warto już teraz przygotować się na zmiany. Korzystasz z programów takich jak Subiekt GT, Subiekt nexo czy Subiekt 123? Sprawdź, jak będzie wyglądać faktura ustrukturyzowana w programach InsERT!

  • Zmiany w programach InsERT nexo – wersja 46 Zmiany w programach InsERT nexo – wersja 46

    Firma InsERT – wiodący producent oprogramowania dla firm – na bieżąco wprowadza uaktualnienia do swoich systemów. Zmiany mają na celu dostosowanie funkcjonalności programów do nowych przepisów i regulacji ustawodawcy, ale też stanowią odpowiedź na bieżące potrzeby użytkowników. Sprawdź, jakie zmiany w programach InsERT nexo prowadza wersja 46.

  • Producent programów dla firm – InsERT – w finale konkursu HRA Star Award! Producent programów dla firm – InsERT – w finale konkursu HRA Star Award!

    Oprogramowania dla firm InsERT cieszy siÄ™ niesÅ‚abnÄ…cÄ… popularnoÅ›ciÄ…. Znany i ceniony producent od lat jest też doceniany przez ekspertów z branży. Dowodzi tego chociażby zakwalifikowanie do finaÅ‚u HRA Star Award – prestiżowego konkursu organizowanego w ramach konferencji Strategie HR. Sprawdź, czym wyróżniÅ‚ siÄ™ InsERT!

  • Kolejna innowacja od InsERT: POS - interfejs dotykowy dla Subiekta nexo i nexo PRO Kolejna innowacja od InsERT: POS - interfejs dotykowy dla Subiekta nexo i nexo PRO

    Technologie dotykowe otaczajÄ… nas niemalże wszÄ™dzie. ZnajdujÄ… swoje zastosowanie zwÅ‚aszcza w przestrzeni miejskiej. Kioski samoobsÅ‚ugowe, Å›ciany interaktywne, tablice informacyjne w centrach handlowych i rozrywkowych. Od lat sprzÄ™ty z ekranami dotykowymi stanowiÄ… także ważne narzÄ™dzie w obsÅ‚udze sprzedaży w branży gastronomicznej, w sklepach czy np. na stacjach benzynowych. Subiekt nexo i Subiekt nexo PRO to popularne programy, które m.in. umożliwiajÄ… wystawianie dokumentów handlowych – faktur i paragonów. Firma InsERT wypuÅ›ciÅ‚a na rynek nowy moduÅ‚ systemu, POS - interfejs dotykowy.             

  • Nowe technologie w biurze rachunkowym – postaw na sprawdzone narzÄ™dzia Nowe technologie w biurze rachunkowym – postaw na sprawdzone narzÄ™dzia

    Postęp technologiczny nieustannie zmienia codzienność – wpływa na nasze życie prywatne i zawodowe. Cyfryzacja firm z jednej strony stanowi usprawnienie, z drugiej wiąże się z wyzwaniami dla przedsiębiorców, w tym także dla biur rachunkowych. Wydaje się jednak, że nowe technologie są nieuniknione, jeśli nie chcemy zostać w tyle i stale świadczyć usługi na poziomie oczekiwanym przez klientów.