wtorek, 24 listopad 2015 08:06

Vendero - sukces Twojego e-biznesu

Oceń ten artykuł
(8 głosów)

Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis www - stworzysz je dosłownie w kilka minut za pomocą aplikacji vendero. A jakiej strony potrzebuje Twoja firma, aby zaistnieć w sieci i zdobyć klientów? Sprawdź, dlaczego warto wybrać vendero i co zrobić, aby wykorzystać 100% możliwości tego systemu.

 

W dobie powszechności Internetu coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się prowadzić sprzedaż za pomocą globalnej sieci. Posiadanie strony internetowej jest dziś wręcz nieodzownym warunkiem funkcjonowania praktycznie każdej firmy. Zdanie, które jeszcze niedawno przywoływało się jako żart: „Nie ma cię w sieci - nie istniejesz!”, dziś całkiem realnie odzwierciedla sposób myślenia większości konsumentów. Aby firma była postrzegana jako wiarygodna, musi mieć swoją stronę internetową, którą można łatwo znaleźć i zweryfikować. Dzięki niej potencjalni klienci mają szybki dostęp do danych kontaktowych sklepu czy punktu usługowego, mniej lub bardziej szczegółowej oferty oraz informacji o firmie. Coraz większą popularnością cieszą się też sklepy internetowe - konsumenci coraz częściej robią zakupy on-line, coraz mniej obawiając się nieuczciwości ze strony internetowych sprzedawców.

 

Firma InsERT postanowiła wyjść naprzeciw zarówno przedsiębiorcom chcącym prowadzić sklep internetowy, jak i tym, którzy chcą pokazać na stronie ofertę firmy lub po prostu mieć w sieci wizytówkę. Aplikacja vendero to świetny sposób na szybkie, proste i tanie stworzenie e-sklepu, strony z ofertą lub firmowego serwisu www. Przedsiębiorca nie musi już płacić tysięcy, a nawet dziesiątek tysięcy złotych webmasterowi - dzięki vendero stworzy stronę zupełnie samodzielnie, według własnych potrzeb.

 

Program vendero dedykowany jest osobom wykorzystującym w swojej pracy system InsERT GT lub InsERT nexo. Użytkownik korzysta z intuicyjnego kreatora, który krok po kroku prowadzi go przez proces tworzenia nowej witryny. Dostępnych jest wiele szablonów o różnorodnej stylistyce i szacie graficznej. Liczbę podstron oraz elementy, które mają się w nich znaleźć, również można dopasować do własnych potrzeb. Specjalny system umożliwia zarządzanie stroną z dowolnego miejsca na świecie - wystarczy tylko dostęp do Internetu.

 

Vendero pozwala na stworzenie:

Sklepu internetowego

Witryny z ofertą

Firmowego serwisu www

 

Sklep internetowy pobiera dane o towarach bezpośrednio z Subiekta nexo lub Subiekta GT. To ogromna oszczędność czasu! Specjaliści nieraz poświęcają wiele godzin, a nawet dni, by wprowadzić wszystkie produkty do systemu e-sklepu. Z aplikacją vendero nikt nie będzie tracił w ten sposób czasu. Co więcej, zamówienie złożone w sklepie internetowym trafi od razu do Subiekta, co znacznie uprości proces sprzedaży i zminimalizuje liczbę popełnianych błędów.

 

Witryna z ofertą również korzysta z informacji zapisanych w systemie Subiekt. Strona taka nie jest sklepem internetowym, jednak prezentuje ofertę firmy, może zawierać ceny, informować o dostępności towaru itd. Oczywiście pozwala także na stworzenie podstron np. z danymi kontaktowymi, tekstem o firmie czy aktualnościami.

 

Firmowy serwis www to typowa strona - wizytówka firmy. Może zawierać ogólny opis oferty, informacje o firmie, dane kontaktowe, aktualności itp. Serwis taki nie zawiera jednak prezentacji poszczególnych produktów. To świetne rozwiązanie dla usługodawców, sklepów z bardzo rozbudowaną ofertą, a także dla każdego przedsiębiorcy, który chce po prostu zamieścić w sieci ogólną informację o swojej ofercie.

 

Producent oprogramowania - firma InsERT - w pakiecie z aplikacją vendero daje także hosting i domenę wybraną przez użytkownika. To bardzo duże udogodnienie - dzięki niemu oszczędza się czas na poszukiwanie hostingodawcy. Nie ponosi się też dodatkowych kosztów za taką usługę.

Na uwagę zasługuje także przejrzystość informacji systemu vendero- użytkownik ma dostęp do dokładnego zestawienia zamówień, dzięki któremu może w każdej chwili sprawdzić, na jakim etapie jest ich realizacja. Natomiast mechanizm powiadomień umożliwia utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, informowania ich o nowych produktach, ofertach itp.

Sklep internetowy pozwala na wybór wielu rodzajów płatności. Wśród nich znalazły się szybkie płatności PayU - cenione przez wielu konsumentów za bezpieczeństwo, bezpłatność, a także natychmiastową realizację.

 

Vendero rośnie wraz z e-sklepem

Gdy sklep się rozwija, naturalną koleją rzeczy przybywa w nim coraz to nowy asortyment. Firma InsERT oferuje w takiej sytuacji zakup rozszerzenia o 1000 lub 3000 towarów. Cena rozszerzenia jest taka sama dla wszystkich klientów. Możliwa jest również zmiana wariantu licencji zgodnie z gradacją: firmowy serwis www -> witryna z ofertą -> sklep internetowy. Upgrade licencji jest możliwy w każdej chwili. Jedynie w przypadku zmiany wariantu na niższy należy poczekać do zakończenia okresu trwania bieżącej licencji.

Taka oferta doskonale sprawdza się w przypadku przedsiębiorstw, które stawiają na rozwój. Wielu użytkowników nie chce od razu otwierać sklepu internetowego, jednak ma to w planach. Dzięki vendero decyzję o rozszerzeniu biznesu można szybko wprowadzić w życie - w dodatku bardzo niewielkim nakładem pracy i minimalnym kosztem.

 

Wdrożenie systemu i szkolenia

Aplikacja vendero zasadniczo dedykowana jest użytkownikom, którzy chcą sami stworzyć swój e-sklep, witrynę z ofertę czy stronę firmową. Nie należy jednak zapominać, że wszystkie programy: vendero wraz z Subiektem GT lub Subiektem nexo, a także inne aplikacje takie jak np. Rachmistrz nexo lub GTGestor nexo lub GT itp. tworzą jeden system informatyczny. Aby system ten rzeczywiście wspierał działalność przedsiębiorstwa i przyczyniał się do wzrostu zysków firmy, musi być umiejętnie i profesjonalnie wdrożony - a do tego już potrzebne jest wsparcie specjalisty. Osoba taka dopasuje funkcjonalności programów do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa - dzięki temu ogromny potencjał systemu InsERT zostanie w pełni wykorzystany, a inwestycja naprawdę się opłaci.

BUCHCOM Oprogramowanie dla firma Warszawa zapewnia właśnie takie profesjonalne wdrożenia, a także szkolenia z obsługi programów dla dowolnej liczby pracowników. Warto skorzystać z takiej usługi - dzięki temu użytkownicy programów InsERT będą mogli w pełni wykorzystać możliwości tych aplikacji.

 

Wymagania - systemowe

Aby vendero działał prawidłowo, użytkowany system musi spełniać pewne wymagania. Konieczne jest zweryfikowanie jakości i specyfiki sprzętu z wymaganiami zarówno aplikacji vendero, jak i posiadanych programów InsERT nexo lub InsERT GT.

 

Vendero:

  • Dla sklepu internetowego oraz witryny z ofertą – licencja do Subiekta GT (wersja 1.38 lub wyższa) lub Subiekta nexo (wersja 6.0.0 lub wyższa); dla firmowego serwisu WWW – licencja do dowolnego programu z linii InsERT GT (1.38 lub wyższa) lub InsERT nexo (6.0.0 lub wyższa); 
  • Stały dostęp do Internetu w celu zarządzania sklepem i zbierania zamówień; 
  • Przeglądarka internetowa – np. Microsoft Internet Explorer w wersji 9.0 (lub nowszej);
  • Korzystanie z vendero może wymagać aktualizacji współpracujących z nim systemów sprzedaży Subiekt GT/nexo (bezpłatnie). 

 

InsERT nexo:

  • Komputer z procesorem Core2Duo lub nowszym; 
  • 4GB pamięci operacyjnej RAM; 
  • System operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 lub nowszy); 
  • System obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja nowsza.

 

InsERT GT:

  • Komputer z procesorem minimum 1,0 GHz (zalecane 2,0 GHz lub lepszy); 
  • Minimum 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB lub więcej); 
  • System operacyjny Microsoft Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (lub nowszy); 
  • System obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008, 2012 lub 2014 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie DVD.

 

Superoferta na program vendero - kliknij i sprawdź!

Czytany 5044 razy Ostatnio zmieniany wtorek, 24 listopad 2015 08:50

Artykuły powiązane

  • Faktura ustrukturyzowana w programach InsERT. Przygotuj się na KSeF! Faktura ustrukturyzowana w programach InsERT. Przygotuj się na KSeF!

    Już na pół roku czynni podatnicy VAT obowiązkowo rozpoczną korzystanie z KSeF. Choć termin ten może wydawać się odległy, warto już teraz przygotować się na zmiany. Korzystasz z programów takich jak Subiekt GT, Subiekt nexo czy Subiekt 123? Sprawdź, jak będzie wyglądać faktura ustrukturyzowana w programach InsERT!

  • Zmiany w programach InsERT nexo – wersja 46 Zmiany w programach InsERT nexo – wersja 46

    Firma InsERT – wiodący producent oprogramowania dla firm – na bieżąco wprowadza uaktualnienia do swoich systemów. Zmiany mają na celu dostosowanie funkcjonalności programów do nowych przepisów i regulacji ustawodawcy, ale też stanowią odpowiedź na bieżące potrzeby użytkowników. Sprawdź, jakie zmiany w programach InsERT nexo prowadza wersja 46.

  • Producent programów dla firm – InsERT – w finale konkursu HRA Star Award! Producent programów dla firm – InsERT – w finale konkursu HRA Star Award!

    Oprogramowania dla firm InsERT cieszy się niesłabnącą popularnością. Znany i ceniony producent od lat jest też doceniany przez ekspertów z branży. Dowodzi tego chociażby zakwalifikowanie do finału HRA Star Award – prestiżowego konkursu organizowanego w ramach konferencji Strategie HR. Sprawdź, czym wyróżnił się InsERT!

  • Kolejna innowacja od InsERT: POS - interfejs dotykowy dla Subiekta nexo i nexo PRO Kolejna innowacja od InsERT: POS - interfejs dotykowy dla Subiekta nexo i nexo PRO

    Technologie dotykowe otaczają nas niemalże wszędzie. Znajdują swoje zastosowanie zwłaszcza w przestrzeni miejskiej. Kioski samoobsługowe, ściany interaktywne, tablice informacyjne w centrach handlowych i rozrywkowych. Od lat sprzęty z ekranami dotykowymi stanowią także ważne narzędzie w obsłudze sprzedaży w branży gastronomicznej, w sklepach czy np. na stacjach benzynowych. Subiekt nexo i Subiekt nexo PRO to popularne programy, które m.in. umożliwiają wystawianie dokumentów handlowych – faktur i paragonów. Firma InsERT wypuściła na rynek nowy moduł systemu, POS - interfejs dotykowy.             

  • Nowe technologie w biurze rachunkowym – postaw na sprawdzone narzędzia Nowe technologie w biurze rachunkowym – postaw na sprawdzone narzędzia

    Postęp technologiczny nieustannie zmienia codzienność – wpływa na nasze życie prywatne i zawodowe. Cyfryzacja firm z jednej strony stanowi usprawnienie, z drugiej wiąże się z wyzwaniami dla przedsiębiorców, w tym także dla biur rachunkowych. Wydaje się jednak, że nowe technologie są nieuniknione, jeśli nie chcemy zostać w tyle i stale świadczyć usługi na poziomie oczekiwanym przez klientów.