sobota, 05 październik 2019 21:20

Poznaj bliżej SaldeoSMART – Odczytywanie wyciągów bankowych

Oceń ten artykuł
(6 głosów)

Koniec ze żmudnym przepisywaniem danych o transakcjach z wyciągów bankowych. SaldeoSMART zrobi to automatycznie! Wystarczy mu tylko wyciąg w pliku PDF, z którego sam pobiera dane. Sprawdź, jakie korzyści przyniesie Twojej firmie skorzystanie z usługi SaldeoSMART – Odczytywanie wyciągów bankowych.

Program do odczytywania faktur i innych dokumentów SaldeoSMART powstał z myślą o kompleksowej obsłudze firmy i biura rachunkowego. Dostępy w różnych pakietach, może zostać z łatwością dostosowany do indywidualnych potrzeb działalności. W ramach pakietu Odczytywanie Dokumentów oraz Obieg Dokumentów dostępna jest funkcja Odczytywanie wyciągów bankowych.

Usługa ta umożliwia automatyczne rozliczanie transakcji firmy – zarówno przychodzących, jak i wychodzących. To znacznie ułatwia i usprawnia obsługę wyciągów bankowych. SaldeoSMART współpracuje z ponad 30-toma programami księgowymi i systemami ERP – praktycznie każda firma czy biuro rachunkowe może zintegrować SaldeoSMART z posiadanym systemem.

 

Odczytywanie wyciągów bankowych – usługa SaldeoSMART

Mechanizm odczytywania wyciągów bankowych z programem SaldeoSMART jest bardzo prosty. Zaczynamy od pobierania wyciągu ze strony internetowej banku. W przypadku niektórych banków wyciągi przesyłane są automatycznie np. raz w miesiącu na adres mailowy klienta. Uzyskany plik PDF dodajemy do programu SaldeoSMART – proces odczytywania danych jest całkowicie zautomatyzowany.

Efektem przetwarzania danych w ramach usługi Odczytywanie wyciągów bankowych SaldeoSMART jest lista transakcji pochodzących z danego wyciągu. W celu ułatwienia późniejszego księgowania transakcji, istnieje możliwość przypisania każdej z nich określonych wymiarów. Tak stworzoną listę transakcji należy eksportować, a następnie zaimportować w programie księgowym. W ten sposób omijamy cały żmudny proces samodzielnego odczytywania, kategoryzowania i analizowania danych. Program robi to za nas automatycznie.

 

Korzyści z Odczytywania wyciągów bankowych SaldeoSMART

Program SaldeoSMART jest jak dodatkowy pracownik w firmie czy biurze rachunkowym. Koszt jego utrzymania jest jednak zdecydowanie niższy. To program, który wykonuje za człowieka żmudne, powtarzalne obowiązki. Ma przy tym jedną ważną zaletę – nie ma gorszych dni, nie przepisuje danych błędnie, nie robi literówek, zawsze jest gotowy do pracy. SaldeoSMART to ogromna oszczędność czasu dla firmy. W czasie, w którym pracownik zajmuje się dokumentami, z SaldeoSMART mógłby np. poszukiwać nowych klientów lub podnieść na wyższy poziom obsługę obecnych.

SaldeoSMART dostępny jest w praktycznych pakietach stworzonych z myślą o działalnościach z różnymi potrzebami. W ramach systemu funkcjonują następujące usługi:

  • Pakiet Odczytywanie Dokumentów
  • Pakiet Obieg Dokumentów
  • Pakiet Komunikacja z Klientem
  • Pakiet Panel Pracownika
  • Odczytywanie wyciągów bankowych

Z możliwościami SaldeoSMART z pewnością warto bliżej się zapoznać. To realna korzyść dla każdej firmy!

 

Czytaj też: Poznaj bliżej SaldeoSMART - Pakiet Panel Pracownika

Czytany 769 razy Ostatnio zmieniany sobota, 05 październik 2019 21:24

Artykuły powiązane

  • Jak nowoczesne technologie ułatwiają pracę księgowych Jak nowoczesne technologie ułatwiają pracę księgowych

    Cyfryzacja w pracy księgowego to w 2021 r. standard. Czasy, gdy biura rachunkowe tonęły w opasłych segregatorach, a ich praca polegała na żmudnym przepisywaniu danych i liczeniu wszystkiego za pomocą kalkulatora, dawno minęły. Coraz częściej jednak z elektronicznego obiegu dokumentów, e-faktur i e-księgowości chętnie korzystają też inni przedsiębiorcy – klienci biura. Jak nowoczesne technologie ułatwiają pracę księgowym?

  • Jak rozpoznać dobre, nowoczesne biuro rachunkowe? Jak rozpoznać dobre, nowoczesne biuro rachunkowe?

    Czasy, w których firma z Ursynowa koniecznie szukała biura rachunkowego na Ursynowie, powoli odchodzą w zapomnienie. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym z powodzeniem możesz przesyłać dokumenty do księgowego z drugiej strony Polski! To nie tylko szersze możliwości, ale też wygoda, oszczędność i więcej czasu na rozwój własnego biznesu.

  • Czy warto przesyłać dokumenty księgowemu online? Czy warto przesyłać dokumenty księgowemu online?

    Nowa rzeczywistość wymaga nowoczesnych rozwiązań. Przesyłanie dokumentów księgowemu online to nie tylko bezpieczeństwo, ale też niesamowita wygoda i oszczędność! Poznaj możliwości, jakie daje przedsiębiorcom i ich księgowym SaldeoSMART – program zintegrowany m.in. z systemami InsERT.

  • Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika

    Pracownicy twojej firmy pobierają zaliczki? Pracują zdalnie? Poznaj SaldeoSMART – Pakiet Panel Pracownika – moduł funkcjonalnego programu do odczytu dokumentów, przeznaczony do rozliczania zaliczek. Sprawdź, jakie korzyści z zastosowania tego rozwiązania odniesie zarówno przedsiębiorca, jak i pracownik, a nawet księgowy.

  • Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem

    Zyskaj klientów, dla których liczy się oszczędność czasu i dobra komunikacja, nawet wśród firm spoza najbliższego obszaru! Wszystko dzięki zdalnej komunikacji, jaką umożliwia nowoczesne oprogramowanie SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klient. Poznaj bliżej ten system i korzyści wynikające z zastosowania go w biurze rachunkowym.