Innowacyjny program do odczytywania dokumentów – SaldeoSMART – dostępny jest w kilku pakietach dostosowanych do potrzeb różnych użytkowników. System ten powstał z myślą o firmach, które każdego miesiąca obsługują wiele faktur, a także o biurach rachunkowych i przedsiębiorcach. To właśnie dla biur księgowych i ich klientów powstał Pakiet Komunikacja z Klientem SaldeoSMART.
SaldeoSMART Pakiet Komunikacja z Klientem upraszcza kontakt na linii przedsiębiorca - księgowy. To oszczędność czasu pracowników dzięki szybkiemu wprowadzaniu faktur, niższe koszty bieżącej obsługi klienta, a także możliwość nawiązania współpracy z klientami spoza najbliższego okręgu dzięki zdalnej komunikacji.
SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem
Założeniem twórców programu jest maksymalne uproszczenie pracy i komunikacji. Klient biura wystawia faktury bezpośrednio w SaldeoSMART – skąd importuje się je bezpośrednio do systemu księgowego. Dokumenty papierowe klient wygodnie skanuje – program odczytuje odpowiednie dane. W ten sposób powstaje elektroniczna baza faktur i nie tylko, dostępna 24 h/dobę dla przedsiębiorcy i biura rachunkowego.
Pakiet Komunikacja z Klientem SaldeoSMART umożliwia przesyłanie rozliczeń każdego miesiąca. W ten sposób powstaje historia wyników firmy, prezentowana m.in. w czytelnych, graficznych wykresach. Automatyczne powiadomienia mailowe dbają o to, by klient m.in. terminowo rozliczał się z podatków. Program ma wydzieloną przestrzeń dotycząca akt osobowych pracowników.
Kadry w SaldeoSMART – e-teczki pracownicze
Od 2019 r. dokumentację pracowniczą można przechowywać w formie elektronicznej. SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem został dostosowany do tych korzystnych zmian w przepisach. E-akta pracownicze podzielone są na teczki: A, B, C i D, dla każdego pracownika tworzone osobno. Uporządkowane archiwum dokumentów kadrowych oszczędza czas i ułatwia pracę – dostępne jest online. Administrator konta może udostępnić pracownikom podgląd własnej teczki.
Warto też wspomnieć o funkcjonalnym module KASA, stworzonym z myślą o biurach rachunkowych oraz firmach, które samodzielnie prowadzą kasę. Program umożliwia m.in. wystawianie dokumentów KP i KW, generowanie raportów kasowych według poszczególnych walut w kasie itp. Dostęp do modułu KASA zyskuje zarówno przedsiębiorca, jak i biuro rachunkowe.
Korzyści z SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem
Oszczędność czasu i pracy, szybki dostęp do dokumentów 24 h/dobę, nawet po oddaniu dokumentów do biura, mniejsze koszty związane z bieżącą obsługą klienta, błyskawiczna komunikacja i szybki przepływ informacji o rozliczeniu, kontrola terminów płatności ZUS i podatków wraz z przypomnieniami – to tylko niektóre z wielu zalet programu SaldeoSMART – Pakiet Komunikacja z Klientem. Wypróbuj go już dziś i zwiększ atrakcyjność oferty swojego biura rachunkowego!
Czytaj też: Poznaj bliżej SaldeoSMART – Pakiet Obieg Dokumentów