Dotykačka to innowacyjny system kasowy, który zdobył sobie już tysiące zadowolonych użytkowników w Europie i poza nią. Wyróżniona tytułem najlepszego systemu kasowego w 2017 i 2018 r., posiada wiele certyfikatów potwierdzających jej jakość i bezpieczeństwo. Dedykowana małym i średnim firmom handlowym i usługowym, stanowi kompletne narzędzie do zarządzania sprzedażą.
Dotykačka – wszystko w jednym
System kasowy Dotykačka to nie tylko funkcjonalne oprogramowanie sprzedażowe – to też nowoczesny sprzęt współpracujący z wieloma urządzeniami i akcesoriami. Działający na platformie Android, pomysłowy program pozwala na prostą, intuicyjną obsługę systemu kasowego. Koniec ze skomplikowaną instalacją i konfiguracją – z Dotykačką cały proces przebiega szybko i łatwo.
Dotykačka w gastronomii usprawnia pracę, podnosi efektywność i przyspiesza obsługę. Świetnie sprawdza się w małych i średnich restauracjach, pizzeriach, barach, fast-foodach czy kawiarniach.
System kasowy to między innymi:
- Mapa stołów – możliwość parkowania rachunków
- Zestawienia sprzedaży i historia rachunków
- Systemy rabatowe, happy hours
- Raporty sprzedaży, kontrola stanów magazynowych
- Obsługa aplikacji mobilny kelner
- Kontrola uprawnień użytkowników
Dotykačka w handlu sprawdza się we wszystkich typach placówek sprzedażowych – sklepach, marketach, butikach, piekarniach, wyspach marketowych i wielu innych. Świetnie nadaje się do placówek handlowych oferujących zróżnicowany asortyment towarowy.
System Dotykačka w handlu to między innymi:
- Zdalne zarządzanie bazą towarową
- Obsługa kodów PLU i EAN
- Współpraca z czytnikami i wagami
- Obsługa kart rabatowych i bonusowych
- Szerokie możliwości raportowania sprzedaży
- Brak ograniczeń ze względu na liczbę pracowników, dokumentów i produktów
Dotykačka w hotelu i innych obiektach noclegowych – to rozwiązanie dedykowane branży turystycznej. Ułatwia zarządzenie obiektem i podnosi na wyższy poziom organizację pracy. Świetnie sprawdza się m.in. w pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych, domach wczasowych czy hostelach.
System kasowy Dotykačka w hotelu to:
- Zarządzanie rezerwacjami, parkowanie rachunków
- Współpraca z zewnętrznymi systemami (API)
- Automatyczna wycena usług czasowych (np. minutowa)
- Zarządzanie stanami magazynowymi
Dotykačka w firmie usługowej sprawdza się niezależnie od profilu działalności. Podnosi efektywność pracy, ułatwia obsługę klienta, pomaga lepiej planować.
System kasowy Dotykačka w usługach to między innymi:
- Prosta, intuicyjna obsługa
- Mobilne rozwiązania kasowe
- Duży wybór kompatybilnych urządzeń i akcesoriów
- Stały dostęp do aktualizacji oprogramowania i sterowników
- Brak ograniczeń ze względu na liczbę pracowników, dokumentów i produktów
System kasowy Dotykačka dostępny jest w trzech atrakcyjnych planach abonamentowych. Opcje te różnią się m.in. pod względem zarządzania magazynem i liczbą licencji na aplikację Mobilny Kelner, z którą współpracują. W ramach miesięcznego abonamentu użytkownik zyskuje stały dostęp do najnowszej wersji programu. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony – użytkownik korzysta z systemu wtedy, gdy potrzebuje. Zaletą tego rozwiązania jest brak dużych inwestycji, które w przypadku innych systemów trzeba ponieść na starcie.
System kasowy ONLINE
Dotykačka dostępna jest w trzech pakietach, odpowiadających potrzebom różnych firm. W każdej opcji system dostosowany jest do wymogów fiskalizacji online. Współpracuje z drukarkami online’owymi – przesyłającymi dane do Centralnego Repozytorium Kas.
System kasowy można rozszerzyć o dodatkowy sprzęt – wyświetlacze klienta, uchwyty, drukarki, czytniki, szuflady kasowe i wiele innych urządzeń.
Najważniejsze zalety i funkcje systemu kasowego Dotykačka:
- prowadzenie ewidencji przychodów i płatności
- wsparcie dla fiskalizacji online
- bezproblemowa współpraca z popularnymi modelami drukarek fiskalnych
- bezproblemowa współpraca z urządzeniami zewnętrznymi, takimi jak szuflady kasowe, czytniki kodów, czytniki chipów, wagi, itp.
- współpraca z zewnętrznymi aplikacjami (m.in. Mobilny Kelner) i systemami
- zarządzanie stanami magazynowymi
- dzielenie produktów i usług na kategorie
- zarządzanie programami lojalnościowymi i rabatowymi
- tworzenie szczegółowych zestawień, analiz i raportów
- integracja z chmurą obliczeniową Dotykačka
- zdalne zarządzanie i kontrola poziomów dostępu użytkowników
- wsparcie techniczne i klienckie (online, email, telefon)
- własna platforma z dodatkowymi aplikacjami i modułami do pobrania.