InsERT, znany producent oprogramowania dla firm i biur rachunkowych, kończy sprzedaż jednego ze swoich produktów. MikroSubiekt – system do ewidencjonowania sprzedaży - przez lata dobrze służył małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymagała oprogramowania obsługującego magazyny. Prosty interfejs, przyjazna obsługa, wszystkie niezbędne funkcje, w tym obsługa faktur i paragonów, tworzenie kartotek, zestawień i raportów – czyli wszystko, czego potrzebuje nieduże przedsiębiorstwo znaleźć można było właśnie w MikroSubiekcie.
InsERT kończy sprzedaż mikroSubiekta
Sprzedaż systemu kończy się z dniem 30 września 2022 r., a ewentualne aktualizacje będą ukazywać się jedynie do końca 2022 roku. Natomiast od 1 stycznia 2023 r. nowe wersje nie będą już udostępniane. Jednak InsERT nie pozostawia klientów bez wsparcia. Następcą mikroSubiekta jest aplikacja Subiekt 123.
Subiekt 123 – godny następca mikroSubiekta
Subiekt 123 to równie przystępny i łatwy w obsłudze system online do wystawiania faktur. Z jego pomocą także można zarządzać informacjami o klientach oraz prowadzić kartoteki usług i towarów. Program dostosowany jest do obsługi JPK, zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo oraz – co istotne – działa online. Oznacza to, że można z niego korzystać z każdego miejsca, w którym mamy dostęp do Internetu.
Ważne! Obecni użytkownicy systemu wciąż mogą bezpłatnie przejść na najnowszą wersję Subiekta 123. Muszą w tym celu uzyskać specjalny kod licencji Subiekta 123 (otrzymają go po weryfikacji w mailu lub wiadomości SMS).
Przez uzyskanie kodu oraz pierwsze kroki z programem Subiekt 123 przeprowadzą nas wskazówki na stronie producenta. InsERT zadbał o to, by zamiana przebiegła płynnie i przedsiębiorcy sprawnie odnaleźli się w pracy z nowym systemem.
Czytaj także: Koniec papierowych faktur – od kiedy? Jaki program do faktur kupić?