Firma Symplex od ponad dwudziestu lat działa na rynku oprogramowania dla firm. Obecnie to jeden z wiodących producentów aplikacji dedykowanych małym i średnim przedsiębiorstwom. Popularność programów sprzedażowych Small Business wciąż rośnie, szczególnie w sektorze handlu detalicznego i hurtowego.
Nasz salon sprzedaży urządzeń sklepowych oraz oprogramowania dla firm BUCHCOM w Warszawie został autoryzowanym partnerem handlowym i serwisowym programów marki Symplex, czyli między innymi aplikacji Small Business Sprzedaż, Small Business Mini, Bistro oraz Hotel. Co dzięki temu zyskasz jako nasz Klient? Przede wszystkim najwyższej jakości obsługę - w przeciwieństwie do firm, które tylko sprzedają, my wdrażamy i szkolimy.
Dzięki nam dostaniesz program dopasowany do potrzeb Twojej firmy. Program, dzięki któremu oszczędzisz czas i pieniądze, unikniesz wielu błędów i będziesz mógł zarządzać całą firmą tak, aby przynosiła coraz większe zyski. Przeprowadzimy Cię przez proces instalacji aplikacji i przeszkolimy z umiejętnego zarządzania nią. Na takie szkolenie wyślij tylu swoich pracowników, ilu tylko chcesz - gwarantujemy, że każdy z nich uzyska wiedzę niezbędną do efektywnej pracy z programem.
Wciąż zastanawiasz się, jaki program będzie najlepszy dla Twojej firmy? Poznaj wiodące produkty z gamy programów Symplex:
Small Business
Prowadzisz sklep? Punkt usługowy? Masz kasę fiskalną? Small Business powstał z myślą o zarządzaniu sprzedażą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Do jego obsługi nie potrzebujesz zaawansowanych technologicznie sprzętów, specjalistycznej wiedzy ani szczególnych umiejętności. Jeden program zarządzi całą Twoją firmą, dzięki czemu oszczędzisz mnóstwo czasu. Przestaniesz wprowadzać wciąż te same dane do różnych programów, co pozwoli Ci uniknąć wielu błędów. Small Business zarządza obrotem dokumentami, gospodarką magazynową, a dzięki dodatkowym modułom obsłuży także działy księgowości oraz kadr i płac. Program współpracuje ze wszystkimi rodzajami kas fiskalnych oraz innych urządzeń, takich jak skanery kodów kreskowych, terminale dotykowe czy wagi elektroniczne.
Nie lubisz wydawać pieniędzy? To świetnie! Dzięki programowi Small Business zainwestujesz mało, a zyskasz dużo. Inwestycja zwróci Ci się błyskawicznie. Dobrze wiemy, że niewielkie przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na wydanie kilku tysięcy złotych na program sprzedażowy, dlatego oferujemy Small Business w cenie dopasowanej do Twojej kieszeni.
Small Business - Mini
Potrzebujesz prostego programu do fakturowania w dobrej cenie? Wypróbuj Small Business Mini - uproszczoną wersję programu Small Business Sprzedaż. Służy on przede wszystkim do wystawiania faktur i innych dokumentów w obrocie krajowym. Small Business Mini to świetny program na start dla drobnych przedsiębiorców - gdy Twój biznes się rozwinie, będziesz mógł rozszerzyć program o możliwość pracy w sieci lub poszerzyć go do wersji Small Business Sprzedaż ze wszystkimi możliwościami tej aplikacji.
SMALL BUSINESS - SPRZEDAŻ
Ta podstawowa wersja programu Small Business umożliwia kompleksową obsługę sklepów i hurtowni. Dzięki tej intuicyjnej i prostej w obsłudze aplikacji będziesz mógł wystawiać dokumenty handlowe w obrocie krajowym i zagranicznym, zarządzać gospodarką magazynową, produkcją, wykonasz inwentaryzację, sporządzisz ewidencję VAT oraz wiele innych dokumentów. Program Small Business Sprzedaż można rozszerzać o dodatkowe moduły - dzięki temu uzyskasz system idealnie dopasowany do potrzeb Twojej firmy, bez konieczności płacenia za funkcje, których tak naprawdę nie potrzebujesz.
Dodatkowe moduły do programu Small Business - Sprzedaż:
Small Business - Kasy fiskalne
Rozwiązanie dedykowane wszystkim tym punktom handlowym, w których do ewidencji sprzedaży służy kasa fiskalna. Aplikacja umożliwia zaprogramowanie kasy towarami z magazynów. Dzięki temu programowi będziesz mógł na bieżąco odbierać informacje o sprzedaży poszczególnych towarów. Small Business Kasy fiskalne wysyła do urządzeń fiskalnych informacje o zmienionych towarach. Moduł ten pozwoli oszczędzić mnóstwo czasu i znacznie usprawnić komunikację w firmie.
Small Business - Samodzielny POS
Moduł ten został stworzony z myślą o dużych sklepach i marketach, które do ewidencji sprzedaży wykorzystują drukarki fiskalne skomunikowane z programem handlowym. POS, jako samodzielne stanowisko sprzedażowe, posiada własną bazę danych, więc nie potrzebuje bieżącej komunikacji z serwerem. Gdy POS „widzi” serwer, automatycznie aktualizuje bazę z serwera głównego. Okresowo POS przekazuje paragony fiskalne do bazy głównej serwera. Dzięki modułowi Small Business - Samodzielny POS stworzysz wydajny system komunikujący nawet 20 drukarek fiskalnych.
Small Business - Książka przychodów i rozchodów
Moduł dedykowany przedsiębiorcom prowadzącym uproszczoną księgowość. Small Business - Książka przychodów i rozchodów automatycznie pobiera dane z programu sprzedażowego: dokumenty przychodowe (faktury, rachunki, paragony itp.), zakupowe, kosztowe oraz z płac pracowników. Dzięki niemu z maksymalną oszczędnością czasu i pracy wyliczysz różnice kursowe, zaliczkę na podatek dochodowy, sporządzisz deklaracje VAT-7, VAT-7K, VAT-UE, VAT-UEK itp. Small Business - Książka przychodów i rozchodów to także ewidencja środków trwałych oraz możliwość wysyłania deklaracji podatkowych przez e-Deklaracje, jak również wiele innych funkcji przydatnych w uproszczonej księgowości.
Small Business - Księga handlowa
Firmy prowadzące księgi handlowe mają specyficzne potrzeby. Moduł Small Business - Księga handlowa został stworzony z myślą o prowadzeniu pełnej księgowości. Został wyposażony we wszystkie funkcjonalności niezbędne do przestrzegania wytycznych prawnych dotyczących prowadzenia ksiąg rachunkowych. Moduł Small Business - Księga handlowa pozwala między innymi na dwuetapowe księgowanie, tworzenie schematów na podstawie których zostaną zadekretowane poszczególne dokumenty oraz planu kont z 5-poziomową analityką, wprowadzanie przez księgową dowodów własnych, sporządzanie różnych zestawień takich jak np. zestawienie obrotów i sald w oparciu zarówno o dokumenty zaksięgowane, jak i te które zostały zadekretowane, lecz jeszcze nie są zaksięgowane. W przeciwieństwie do prostych programów tego typu, system z modułem Small Business - Księga handlowa został głęboko zintegrowany - dzięki temu masz bezpośredni podgląd dokumentów źródłowych podczas dekretacji jak również uwzględnionych w zestawieniach, a nawet możesz je modyfikować z tego miejsca. Wiarygodna kontrola zgodności, generowanie najróżniejszych raportów (raporty kasowe, spis dłużników, wartość sprzedaży wg cen zakupu itp.) to tylko niektóre z funkcji tego rozbudowanego i funkcjonalnego systemu.
Small Business - Kadry i płace
Niezależnie od tego, w jakiej formie zatrudniasz pracowników, moduł Small Business - Kadry i płace umożliwi Ci naliczanie wynagrodzeń, kontrolę czasu pracy, zarządzanie urlopami, sporządzanie dokumentów oraz wiele innych. Jeśli masz ten program, nie potrzebujesz już żadnych innych aplikacji do zarządzania kadrami i płacami. Moduł Small Business - Kadry i płace tworzy deklaracje PIT-4R i informacje PIT-11 dla pracowników i urzędów skarbowch. Współpracuje także z programem Płatnik, co pozwoli Ci maksymalnie oszczędzić czas na przesyłanie dokumentów do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Dzięki historii rozliczeń z pracownikiem z łatwością wyliczysz np. średnią wysokość wynagrodzenia za dany okres.
Mobilny przedstawiciel handlowy
Firma Symplex stworzyła od podstaw aplikację wspierającą pracę przedstawicieli handlowych posługujących się urządzeniami mobilnymi z systemem android. Twoi handlowcy wciąż dzwonią do siedziby firmy z prośbami o informacje? Pracownicy biurowi tracą czas na przepisywanie zamówień od przedstawicieli? Skończ z tym marnotrawstwem czasu. Program Mobilny przedstawiciel handlowy pozwala handlowcom na zdalne wysyłanie zamówień bezpośrednio do centrali, bez konieczności przepisywania, które naraża firmę na błędy wynikające z czynnika ludzkiego. Z kolei przedstawiciele w każdej chwili mogą sprawdzić, czy kontrahent nie zalega z płatnościami lub czy towary, które chce zamówić, są dostępne w magazynie. Pomyśl, ile czasu zaoszczędzą Twoi pracownicy dzięki Mobilnemu przedstawicielowi handlowemu. Ten czas będą mogli wykorzystać, aby szukać nowych klientów i rozwijać biznes. Prowadzenie handlu jeszcze nigdy nie było tak proste.
Bistro BUSINESS
Prowadzisz restaurację, bar, fast food? - masz specyficzne potrzeby, zupełnie inne niż sklepy czy hurtownie. Potrzebujesz oprogramowania, które maksymalnie usprawni obsługę klienta, zminimalizuje ilość pomyłek i dopasuje się do potrzeb właśnie Twojego punktu gastronomicznego. Dzięki programowi Bistro usprawnisz maksymalnie procesy komunikacyjne pomiędzy kelnerami a kuchnią, działem sprzedaży a działem księgowości itd. W ten sposób Twoi pracownicy zyskają czas, tak niezbędny do profesjonalnej obsługi klienta. Stwórz w swojej restauracji, pizzerii czy barze system sprzedaży, który przyczyni się do wzrostu jakości oferowanych przez Ciebie usług, a co za tym idzie przyciągnie więcej gości - stałych i nowych.
Hotel
Prowadzisz hotel, pensjonat, motel? W takim razie dobrze wiesz, że dobra organizacja i obsługa klienta najwyższej jakości to podstawy sukcesu w branży. Program Hotel został zaprojektowany z myślą o specyficznych potrzebach właścicieli obiektów noclegowych. Przy pomocy jednej aplikacji pracownik recepcji będzie zarządzał grafikiem pokoi, stanem obłożenia hotelu, listą posiłków, dodatkowymi atrakcjami takimi jak korty tenisowe, basen czy salon SPA itp. Program sporządza sprawozdania o wykorzystaniu turystycznego obiektu noclegowego (formularz KT-1 dla GUS). Zintegrujesz go z innymi aplikacjami, takimi jak Small Business czy Bistro, dzięki czemu stworzysz jeden system zarządzający obsługą, sprzedażą, a także księgowością oraz działem kadr i płac całego obiektu, jak również obiektów powiązanych.
BUCHCOM - salon sprzedaży kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych oraz oprogramowania dla firm, a także biuro rachunkowe - już od 13 lat pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom wdrażać rozwiązania, które skutecznie podnoszą jakość obsługi klienta, pozwalają biznesowi rozwijać się i osiągać coraz większe zyski. Dzięki szerokiej ofercie urządzeń, programów i usług gwarantujemy naszym Klientom dopasowanie rozwiązania szytego na miarę ich potrzeb i specyfiki działalności. Już setki klientów rozwinęło swój biznes dzięki naszemu wsparciu.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy BUCHCOM Biuro rachunkowe - oprogramowanie dla firm Warszawa