piątek, 13 maj 2022 22:24

Zamień mikroSubiekta na program Subiekt123 – teraz zupełnie za darmo!

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Znany i od lat ceniony mikroSubiekt zyskał sobie wielu zadowolonych użytkowników. Ma jednak godnego następcę – to prosty i funkcjonalny program do fakturowania Subiekt123. Poznaj zalety tego wyjątkowo praktycznego systemu i zamień mikroSubiekta na Subiekta 123!

Wiodący producent oprogramowania dla firm – InsERT – z okazji 30-lecia istnienia przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę. Każdy posiadacz programu mikroSubiekt otrzyma kod licencji, dzięki któremu bezpłatnie wymieni swój stary system na Subiekta 123. Z oprogramowania będzie mógł za darmo korzystać przez 12 miesięcy.

 

Zamień mikroSubiekta na Subiekta 123 za darmo

Subiekt 123 to funkcjonalna aplikacja webowa z nowoczesnym interfejsem. Służy do wystawiania faktur, paragonów i innych dokumentów handlowych online, zarządzania sprzedażą, tworzenia i edytowania kartotek towarów i klientów itd.

Użytkownicy, którzy zdecydują się na zamianę mikroSubiekta na Subiekta 123, dodatkowo będą mogli wzbogacić swój program o bezpłatny moduł fiskalizacja. Pozwala on na swobodne drukowanie paragonów za pośrednictwem drukarki fiskalnej.

Program do fakturowania mikroSubiekt będzie aktualizowany tylko do końca 2022 r. Od 1 stycznia 2023 r. nowe wersje systemu przestaną się ukazywać. To więc najlepszy moment na zamianę mikroSubiekta na Subiekta 123.

 

Integracja Subiekta 123 z e-księgowością

Program do fakturowania Subiekt 123 pozwala na sprawne przeniesienie dokumentów do Portalu Biura. To innowacyjne narzędzie zapewnione przez InsERT, usprawniające zdalną komunikację pomiędzy przedsiębiorcą a biurem rachunkowym. To najnowocześniejsze wydanie e-księgowości, znacząco ułatwiające przesyłanie faktur, umów, raportów i innych danych. Księgowy pracuje w systemie takim jak np. Rachmistrz nexo dla uproszczonej księgowości czy Rewizor nexo dla księgowości pełnej. Wszystko odbywa się w sposób zautomatyzowany, a kanałem komunikacji jest właśnie Portal Biura.

Zarówno Subiekt 123, jak i Portal Biura dostępne są również w wersjach mobilnych. To dla użytkownika znaczące ułatwienie. Fakturę wystawi w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Z łatwością też prześle dokument do biura rachunkowego, np. robiąc zdjęcie faktury zakupowej i wgrywając od razu do Portalu Biura.

 

Integracja Subiekta 123 z drukarkami fiskalnymi

Dostępny bezpłatnie w ramach wymiany mikroSubiekta na Subiekta 123 moduł fiskalizacja pozwala na zintegrowanie systemu z drukarką fiskalną i sprawne rejestrowanie sprzedaży. Sprawdzone drukarki do współpracy z Subiektem 123 to:

Posnet TEMO HS

Posnet TEMO Online

Posnet TRIO Online

Te nowoczesne urządzenia znacząco ułatwiają ewidencjonowanie sprzedaży. Wyróżniają się przy tym niezawodnością i wytrzymałością – nawet przy intensywnej eksploatacji.

Jeśli wciąż użytkujesz mikroSubiekta, zamień swój stary program na nowego Subiekta 123. To system stale aktualizowany i udoskonalany pod kątem potrzeb przedsiębiorców. Sprzedaż z tym narzędziem stanie się jeszcze efektywniejsza!

 

Drukarki fiskalne Warszawa - zobacz naszą ofertę!

Czytany 113 razy

Artykuły powiązane

  • Dokumenty Firmy – usługa, która usprawnia pracę przedsiębiorstwa! Dokumenty Firmy – usługa, która usprawnia pracę przedsiębiorstwa!

    Dostępna zarówno w programach linii InsERT nexo, jak i w starszej wersji GT, usługa Dokumenty Firmy to narzędzie, na które czekali polscy przedsiębiorcy! Pozwala na błyskawiczną wymianę dokumentów pomiędzy pracownikami i nie tylko. Sprawdź, jak działa ten innowacyjny moduł!

  • Subiekt 123 - poznaj zalety cenionego programu do faktur Subiekt 123 - poznaj zalety cenionego programu do faktur

    Program do faktur dostępny z przeglądarki internetowej, prosty i intuicyjny w obsłudze - Subiekt 123 to aplikacja, którą polubisz! Wszystko, co niezbędne do fakturowania sprzedaży każdego miesiąca w przejrzystym, łatwym do opanowania interfejsie. Do tego przystępna cena w różnych wariantach i łatwy zakup licencji, który pozwala na rozpoczęcie pracy natychmiast po zaksięgowaniu przelewu.

  • Jak zwiększyć konkurencyjność biura księgowego – poznaj innowacyjne narzędzie! Jak zwiększyć konkurencyjność biura księgowego – poznaj innowacyjne narzędzie!

    Zmiana – nieodłączny element zawodu księgowego. Zmiany w prawie, aktualizacje przepisów, nowe technologie – bycie na bieżąco oznacza nieustanne i intensywne szkolenia. Trzeba przyznać, że w ostatnich latach proces ten galopuje, stawiając biura rachunkowe przed ciągłymi wyzwaniami, m.in. w obszarze oprogramowania i zdalnej komunikacji. Otwartość na innowacje przekłada się jednak na konkretne efekty – zwiększenie konkurencyjności firmy i lepszą pozycję na rynku. Poznaj narzędzia, które pozwalają to osiągnąć!

  • Przygotuj swoje biuro rachunkowe na cyfrową księgowość! Przygotuj swoje biuro rachunkowe na cyfrową księgowość!

    Pliki JPK, elektroniczna ewidencja, faktury ustrukturyzowane – cyfryzacja na dobre zagościła w życiu współczesnego polskiego przedsiębiorcy. Aby zachować konkurencyjność na rynku, biuro księgowe musi dziś nie tylko rzetelnie świadczyć swoje usługi, ale też wychodzić naprzeciw potrzebom klienta, który chce wszystko załatwić szybko i najlepiej elektronicznie. Dowiedz się, jak przygotować biuro rachunkowe na cyfrową księgowość!

  • Fakturowanie w Windows – zintegrowane z e-księgowością! Fakturowanie w Windows – zintegrowane z e-księgowością!

    Dostosowany do potrzeb działalności, praktyczny program do wystawiania faktur znacząco ułatwia pracę firmy. Pomimo coraz większego wyboru aplikacji mobilnych, wciąż największą popularnością cieszy się fakturowanie w Windows. Jaki program wybrać, by pozwalał jednocześnie na sprawne zarządzanie e-księgowością?