wtorek, 31 maj 2022 21:35

Subiekt 123 - poznaj zalety cenionego programu do faktur

Oceń ten artykuł
(5 głosów)

Program do faktur dostępny z przeglądarki internetowej, prosty i intuicyjny w obsłudze - Subiekt 123 to aplikacja, którą polubisz! Wszystko, co niezbędne do fakturowania sprzedaży każdego miesiąca w przejrzystym, łatwym do opanowania interfejsie. Do tego przystępna cena w różnych wariantach i łatwy zakup licencji, który pozwala na rozpoczęcie pracy natychmiast po zaksięgowaniu przelewu.

Firma InsERT to znany producent oprogramowania – od lat tworzy zaawansowane produkty dedykowane księgowym i biurom rachunkowym, sklepom, hurtowniom i przedsiębiorcom zajmującym się sprzedażą detaliczną. Subiekt 123 to program ceniony zwłaszcza przez małe biznesy, których właściciele sami zajmują się wystawianiem faktur. Nic dziwnego – aplikacja zdecydowanie trafia w potrzeby niedużych firm.

 

Subiekt 123 – poznaj zalety programu do faktur

 

Prosty i elastyczny

Istotną zaletą programu Subiekt 123 jest jego łatwa obsługa. Przejrzysty układ pozwala na uzupełnianie informacji i generowanie dokumentów w sposób intuicyjny. Nie musimy opanowywać skomplikowanych instrukcji, nie musimy też przeprowadzać instalacji oprogramowania, ponieważ obsługuje się go online, z poziomu przeglądarki internetowej. Takie rozwiązanie gwarantuje elastyczność – możemy wystawić fakturę z dowolnego miejsca, urządzenia i w dowolnym czasie.

 

Wszystko, czego potrzebujesz w jednym miejscu

Wersja podstawowa programu Subiekt 123 obejmuje wszystkie niezbędne funkcje. W ramach obsługi sprzedaży wystawimy fakturę i paragony online. Kartoteka klientów pozwala na zarządzanie informacjami – ich danymi, numerem konta, terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu. Część informacji uzupełnimy automatycznie, łącząc się z bazą GUS. Z kolei prowadząc bazę usług i towarów, możemy tworzyć grupy produktów i wyszukiwać je w klasyfikacji.

 

Dodatkowe moduły dla chętnych 

Program bazowy można rozbudować o dodatkowe moduły, samodzielnie dokonując wyboru. Jednym z nich jest fiskalizacja, która umożliwia drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystaniem Serwera Urządzeń Zewnętrznych. Możemy też powiększyć ilość użytkowników w ramach jednej firmy. Aplikacja, chociaż jest narzędziem prostym, daje pewien zakres zindywidualizowania np. przez szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez odpowiednie ustawienie pulpitu.

 

Jeszcze lepsza współpraca z biurem rachunkowym

Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo (Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo). Współpraca oprogramowania w ramach serii oferowanej przez producenta podnosi współpracę z biurem rachunkowym na wyższy poziom. Wystawione dokumenty od razu mogą znaleźć się u księgowego.

 

Wiesz, za co płacisz

Większość przedsiębiorców ceni sobie przejrzystość w rozliczeniach. Płatność za Subiekt 123 odbywa się online – możesz wykupić licencję minimum na 1 miesiąc i maksimum – na rok. Jeżeli opłacony czas korzystania z aplikacji się skończy, nie stracisz od razu wszystkich danych – a jedynie czasowy dostęp do nich. Po opłaceniu licencji na kolejny okres przelewem, możesz kontynuować wystawianie faktur dla klientów – właściwie natychmiastowo.

 

Za co przedsiębiorcy cenią Subiekt 123? Główne zalety programu to:

  • szybkie tworzenie bazy klientów, pobieranie i drukowanie faktur oraz paragonów fiskalnych online,
  • nowoczesna opcja współpracy z programem biura rachunkowego,
  • prosta obsługa i przejrzysty interfejs.

 

Zobacz też: Zamień mikroSubiekta na program Subiekt 123 – teraz zupełnie za darmo!

Czytany 581 razy

Artykuły powiązane

  • Producent programów dla firm – InsERT – w finale konkursu HRA Star Award! Producent programów dla firm – InsERT – w finale konkursu HRA Star Award!

    Oprogramowania dla firm InsERT cieszy się niesłabnącą popularnością. Znany i ceniony producent od lat jest też doceniany przez ekspertów z branży. Dowodzi tego chociażby zakwalifikowanie do finału HRA Star Award – prestiżowego konkursu organizowanego w ramach konferencji Strategie HR. Sprawdź, czym wyróżnił się InsERT!

  • Kolejna innowacja od InsERT: POS - interfejs dotykowy dla Subiekta nexo i nexo PRO Kolejna innowacja od InsERT: POS - interfejs dotykowy dla Subiekta nexo i nexo PRO

    Technologie dotykowe otaczają nas niemalże wszędzie. Znajdują swoje zastosowanie zwłaszcza w przestrzeni miejskiej. Kioski samoobsługowe, ściany interaktywne, tablice informacyjne w centrach handlowych i rozrywkowych. Od lat sprzęty z ekranami dotykowymi stanowią także ważne narzędzie w obsłudze sprzedaży w branży gastronomicznej, w sklepach czy np. na stacjach benzynowych. Subiekt nexo i Subiekt nexo PRO to popularne programy, które m.in. umożliwiają wystawianie dokumentów handlowych – faktur i paragonów. Firma InsERT wypuściła na rynek nowy moduł systemu, POS - interfejs dotykowy.             

  • Nowe technologie w biurze rachunkowym – postaw na sprawdzone narzędzia Nowe technologie w biurze rachunkowym – postaw na sprawdzone narzędzia

    Postęp technologiczny nieustannie zmienia codzienność – wpływa na nasze życie prywatne i zawodowe. Cyfryzacja firm z jednej strony stanowi usprawnienie, z drugiej wiąże się z wyzwaniami dla przedsiębiorców, w tym także dla biur rachunkowych. Wydaje się jednak, że nowe technologie są nieuniknione, jeśli nie chcemy zostać w tyle i stale świadczyć usługi na poziomie oczekiwanym przez klientów.

  • InsERT kończy sprzedaż mikroSubiekta – ostatni moment na wymianę! InsERT kończy sprzedaż mikroSubiekta – ostatni moment na wymianę!

    Prosty, przyjazny i w przystępnej cenie. MikroSubiekt to program do ewidencjonowania sprzedaży, który miał wielu zwolenników wśród małych przedsiębiorców. Miał – ponieważ producent systemu, firma InsERT, kończy sprzedaż tego produktu 30 września 2022 r. Obecni użytkownicy mikroSubiekta mogą jednak bezpłatnie przejść na najnowszą wersję innego programu, to ostatni dobry moment na przeprowadzenie tej zmiany.

  • Portal Biura w biurze rachunkowym. Czy rzeczywiście warto? Portal Biura w biurze rachunkowym. Czy rzeczywiście warto?

    W dobie przymusowej cyfryzacji wielu dziedzin życia polskiego przedsiębiorcy wprowadzanie zmian jest nieuniknione. Wykorzystanie nowych technologii pozwala księgowym utrzymać się na rynku, nawet pomimo dużej konkurencji. Jakie rozwiązania rzeczywiście przynoszą korzyści biurom, a jakie są jedynie naciąganiem na kolejne zakupy? Pod lupę wzięliśmy Portal Biura w biurze rachunkowym – system InsERT do komunikacji na linii biuro-klient.