wtorek, 31 maj 2022 21:35

Subiekt 123 - poznaj zalety cenionego programu do faktur

Oceń ten artykuł
(3 głosów)

Program do faktur dostępny z przeglądarki internetowej, prosty i intuicyjny w obsłudze - Subiekt 123 to aplikacja, którą polubisz! Wszystko, co niezbędne do fakturowania sprzedaży każdego miesiąca w przejrzystym, łatwym do opanowania interfejsie. Do tego przystępna cena w różnych wariantach i łatwy zakup licencji, który pozwala na rozpoczęcie pracy natychmiast po zaksięgowaniu przelewu.

Firma InsERT to znany producent oprogramowania – od lat tworzy zaawansowane produkty dedykowane księgowym i biurom rachunkowym, sklepom, hurtowniom i przedsiębiorcom zajmującym się sprzedażą detaliczną. Subiekt 123 to program ceniony zwłaszcza przez małe biznesy, których właściciele sami zajmują się wystawianiem faktur. Nic dziwnego – aplikacja zdecydowanie trafia w potrzeby niedużych firm.

 

Subiekt 123 – poznaj zalety programu do faktur

 

Prosty i elastyczny

Istotną zaletą programu Subiekt 123 jest jego łatwa obsługa. Przejrzysty układ pozwala na uzupełnianie informacji i generowanie dokumentów w sposób intuicyjny. Nie musimy opanowywać skomplikowanych instrukcji, nie musimy też przeprowadzać instalacji oprogramowania, ponieważ obsługuje się go online, z poziomu przeglądarki internetowej. Takie rozwiązanie gwarantuje elastyczność – możemy wystawić fakturę z dowolnego miejsca, urządzenia i w dowolnym czasie.

 

Wszystko, czego potrzebujesz w jednym miejscu

Wersja podstawowa programu Subiekt 123 obejmuje wszystkie niezbędne funkcje. W ramach obsługi sprzedaży wystawimy fakturę i paragony online. Kartoteka klientów pozwala na zarządzanie informacjami – ich danymi, numerem konta, terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu. Część informacji uzupełnimy automatycznie, łącząc się z bazą GUS. Z kolei prowadząc bazę usług i towarów, możemy tworzyć grupy produktów i wyszukiwać je w klasyfikacji.

 

Dodatkowe moduły dla chętnych 

Program bazowy można rozbudować o dodatkowe moduły, samodzielnie dokonując wyboru. Jednym z nich jest fiskalizacja, która umożliwia drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystaniem Serwera Urządzeń Zewnętrznych. Możemy też powiększyć ilość użytkowników w ramach jednej firmy. Aplikacja, chociaż jest narzędziem prostym, daje pewien zakres zindywidualizowania np. przez szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez odpowiednie ustawienie pulpitu.

 

Jeszcze lepsza współpraca z biurem rachunkowym

Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo (Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo). Współpraca oprogramowania w ramach serii oferowanej przez producenta podnosi współpracę z biurem rachunkowym na wyższy poziom. Wystawione dokumenty od razu mogą znaleźć się u księgowego.

 

Wiesz, za co płacisz

Większość przedsiębiorców ceni sobie przejrzystość w rozliczeniach. Płatność za Subiekt 123 odbywa się online – możesz wykupić licencję minimum na 1 miesiąc i maksimum – na rok. Jeżeli opłacony czas korzystania z aplikacji się skończy, nie stracisz od razu wszystkich danych – a jedynie czasowy dostęp do nich. Po opłaceniu licencji na kolejny okres przelewem, możesz kontynuować wystawianie faktur dla klientów – właściwie natychmiastowo.

 

Za co przedsiębiorcy cenią Subiekt 123? Główne zalety programu to:

  • szybkie tworzenie bazy klientów, pobieranie i drukowanie faktur oraz paragonów fiskalnych online,
  • nowoczesna opcja współpracy z programem biura rachunkowego,
  • prosta obsługa i przejrzysty interfejs.

 

Zobacz też: Zamień mikroSubiekta na program Subiekt 123 – teraz zupełnie za darmo!

Czytany 96 razy

Artykuły powiązane

  • Dokumenty Firmy – usługa, która usprawnia pracę przedsiębiorstwa! Dokumenty Firmy – usługa, która usprawnia pracę przedsiębiorstwa!

    Dostępna zarówno w programach linii InsERT nexo, jak i w starszej wersji GT, usługa Dokumenty Firmy to narzędzie, na które czekali polscy przedsiębiorcy! Pozwala na błyskawiczną wymianę dokumentów pomiędzy pracownikami i nie tylko. Sprawdź, jak działa ten innowacyjny moduł!

  • Jak zwiększyć konkurencyjność biura księgowego – poznaj innowacyjne narzędzie! Jak zwiększyć konkurencyjność biura księgowego – poznaj innowacyjne narzędzie!

    Zmiana – nieodłączny element zawodu księgowego. Zmiany w prawie, aktualizacje przepisów, nowe technologie – bycie na bieżąco oznacza nieustanne i intensywne szkolenia. Trzeba przyznać, że w ostatnich latach proces ten galopuje, stawiając biura rachunkowe przed ciągłymi wyzwaniami, m.in. w obszarze oprogramowania i zdalnej komunikacji. Otwartość na innowacje przekłada się jednak na konkretne efekty – zwiększenie konkurencyjności firmy i lepszą pozycję na rynku. Poznaj narzędzia, które pozwalają to osiągnąć!

  • Przygotuj swoje biuro rachunkowe na cyfrową księgowość! Przygotuj swoje biuro rachunkowe na cyfrową księgowość!

    Pliki JPK, elektroniczna ewidencja, faktury ustrukturyzowane – cyfryzacja na dobre zagościła w życiu współczesnego polskiego przedsiębiorcy. Aby zachować konkurencyjność na rynku, biuro księgowe musi dziś nie tylko rzetelnie świadczyć swoje usługi, ale też wychodzić naprzeciw potrzebom klienta, który chce wszystko załatwić szybko i najlepiej elektronicznie. Dowiedz się, jak przygotować biuro rachunkowe na cyfrową księgowość!

  • Zamień mikroSubiekta na program Subiekt123 – teraz zupełnie za darmo! Zamień mikroSubiekta na program Subiekt123 – teraz zupełnie za darmo!

    Znany i od lat ceniony mikroSubiekt zyskał sobie wielu zadowolonych użytkowników. Ma jednak godnego następcę – to prosty i funkcjonalny program do fakturowania Subiekt123. Poznaj zalety tego wyjątkowo praktycznego systemu i zamień mikroSubiekta na Subiekta 123!

  • Fakturowanie w Windows – zintegrowane z e-księgowością! Fakturowanie w Windows – zintegrowane z e-księgowością!

    Dostosowany do potrzeb działalności, praktyczny program do wystawiania faktur znacząco ułatwia pracę firmy. Pomimo coraz większego wyboru aplikacji mobilnych, wciąż największą popularnością cieszy się fakturowanie w Windows. Jaki program wybrać, by pozwalał jednocześnie na sprawne zarządzanie e-księgowością?