piątek, 21 październik 2016 07:20

Subiekt 123 – nowy program do fakturowania online

Oceń ten artykuł
(5 głosów)

Już jest – można go testować bezpłatnie aż do końca stycznia 2017 roku! Program do obsługi sprzedaży Subiekt 123 to odpowiedź firmy InsERT na bieżące potrzeby polskich przedsiębiorców. Prosty, intuicyjny i pracujący online, program Subiekt 123 pozwala na modułową rozbudowę, dzięki czemu rośnie wraz z rozwojem biznesu.

 

Najbardziej popularny wśród polskich przedsiębiorców system do zarządzania sprzedażą zyskał nową odsłonę. Subiekt 123 to najnowszy produkt firmy InsERT – wiodącego producenta oprogramowania dla firm. Należy do tej samej rodziny, co Subiekt nexo i Subiekt GT. Stworzony z myślą o firmach, które potrzebują prostego programu do fakturowania, pozwala na modułową rozbudowę. Dzięki niej funkcjonalność programu można z łatwością dopasować do potrzeb działalności.

Subiekt 123 to proste, intuicyjne w obsłudze narzędzie do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem. Ten praktyczny system umożliwia szybkie wystawianie faktur i paragonów, gromadzenie informacji o klientach oraz zarządzanie towarami i usługami. Przydatną funkcją okaże się także terminarz należności i zobowiązań wobec urzędu skarbowego, ZUS czy kontrahentów.

 

Fakturowanie online

Praca z programem sprzedażowym Subiekt 123 jest możliwa z dowolnego miejsca – wystarczy połączenie z Internetem. Co więcej, dzięki integracji z systemami księgowymi linii nexo (Rachmistrz nexo i Rewizor nexo) dokumenty handlowe wystawione w Subiekcie 123 mogą być automatycznie przesyłane drogą elektroniczną do biura rachunkowego. Takie rozwiązanie to ogromna oszczędność czasu zarówno dla przedsiębiorcy, jak i dla księgowego zajmującego się prowadzeniem ksiąg firmy.

InsERT przygotował dedykowaną ofertę dla biur rachunkowych – po zakupie specjalnej licencji możliwe będzie udostępnianie programu Subiekt 123 wszystkim klientom biura.

 

Subiekt 123 rośnie!

Program do zarządzania sprzedażą Subiekt 123 powstał z myślą o przedsiębiorstwach, które wciąż się rozwijają. Standardowa wersja aplikacji zawiera wszystkie podstawowe funkcjonalności. Wraz z rozwojem biznesu program można rozszerzać o dodatkowe moduły. Na chwilę obecną dostępne są moduły: fiskalizacja (drukowanie paragonów fiskalnych) oraz użytkownik+ (możliwość korzystania z aplikacji przez kilku pracowników tej samej firmy). InsERT zapowiedział jednak rozszerzanie systemu o kolejne moduły.

 

Uwaga! Program Subiekt 123 można bezpłatnie przetestować i to aż do końca stycznia 2017 r. W tym celu należy wejść na stronę subiekt123.pl, a następnie zalogować się lub zarejestrować konto.

 

Subiekt 123 to innowacyjna odpowiedź na potrzeby polskich przedsiębiorców. Wszystkie systemy oferowane przez InsERT są na bieżąco aktualizowane m.in. pod kątem zmieniających się przepisów prawa podatkowego. Zespół specjalistów zadbał chociażby o dostosowanie systemów finansowo-księgowych do wymogu przekazywania organom podatkowym danych w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK), który zaczął obowiązywać od 1 lipca 2016 r.

 

Więcej o JPK czytaj w Poradniku

 

BUCHCOM Oprogramowania dla firm Warszawa to autoryzowany Partner oraz Punkt Serwisowy InsERT. Oferujemy nie tylko sprzedaż programów takich jak Subiekt 123, Subiekt GT, Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Gestor nexo czy Gratyfikant nexo, ale też profesjonalne wdrożenie systemu i kompleksową opiekę posprzedażową. Dostarczamy rozwiązania w pełni odpowiadające potrzebom i specyfice firm z różnych branż. Oprócz programów dla firm oferujemy także kasy i drukarki fiskalne, terminale płatnicze, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne, ekrany dotykowe i inne urządzenia składające się na kompleksowo wyposażone stanowisko sprzedażowe. Ponadto doświadczeni księgowi specjalizują się w prowadzeniu rachunkowości małych i średnich przedsiębiorstw oraz mikroprzedsiębiorstw. Dbamy o rozwój biznesu naszych klientów, dlatego szukamy dla nich najlepszych rozwiązań, szytych na miarę ich potrzeb i kieszeni.

 

Oprogramowanie dla firm Warszawa – zobacz naszą ofertę

Czytany 2595 razy Ostatnio zmieniany piątek, 21 październik 2016 17:59

Artykuły powiązane

  • Nowości w wersji 33 InsERT nexo - sprawdź, co się zmieniło! Nowości w wersji 33 InsERT nexo - sprawdź, co się zmieniło!

    Jak co roku 1 stycznia przyniósł sporo zmian w przepisach prawa podatkowego. Aby dostosować swoje narzędzia nie tylko do wymagań ustawodawcy, ale też do potrzeb użytkowników, producent programów linii InsERT nexo wprowadził w nich sporo zmian. Systemy Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo i Gratyfikant nexo już od grudnia dostępne są w nowej wersji InsERT nexo 33.

  • Nowa wersja 1.65 InsERT GT – sprawdź, co się zmieniło! Nowa wersja 1.65 InsERT GT – sprawdź, co się zmieniło!

    Subiekt GT, Rachmistrz GT, Rewizor – wszystkie programy linii InsERT GT zostały dostosowane nie tylko do zmian w przepisach, ale też do potrzeb użytkowników. Wprowadzono ułatwienia dla przedsiębiorców, ale też uwzględniono postulaty zgłaszane przez biura rachunkowe. Sprawdź, co zmieniło się w nowej wersji 1.65 InsERT GT!

  • Portal Biura wyróżniony za wspieranie małych i średnich firm! Portal Biura wyróżniony za wspieranie małych i średnich firm!

    Aplikacja webowa Portal Biura została wyróżniona tytułem Najlepszego Produktu dla MŚP w ramach raportu Turbiny Polskiej Gospodarki 2020. Ten nowoczesny produkt został doceniony przez specjalistów m.in. za wsparcie zapewniane małym i średnim przedsiębiorstwom w procesie szybkiego i bezkontaktowego przekazywania dokumentów.

  • InsERT GT współpracuje z Portalem Biura! InsERT GT współpracuje z Portalem Biura!

    Korzystasz z programów klasycznej linii InsERT GT? Rewizora GT lub Rachmistrza GT? Teraz możesz udostępnić swoim klientom dostęp do Portalu Biura! To niezwykle proste, a zarazem funkcjonalne rozwiązanie, które wzmocni pozycję biura rachunkowego na rynku – nawet w obliczu pandemii i ograniczenia kontaktów.

  • Jak rozpoznać dobre, nowoczesne biuro rachunkowe? Jak rozpoznać dobre, nowoczesne biuro rachunkowe?

    Czasy, w których firma z Ursynowa koniecznie szukała biura rachunkowego na Ursynowie, powoli odchodzą w zapomnienie. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym z powodzeniem możesz przesyłać dokumenty do księgowego z drugiej strony Polski! To nie tylko szersze możliwości, ale też wygoda, oszczędność i więcej czasu na rozwój własnego biznesu.